Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ وزارت بهداشت عراق شمار شهدای حادثه ازدحام در مراسم روز عاشورا در کربلا را شانزده نفر اعلام کرد.

 منابعی به نقل از وزارت بهداشت عراق اعلام کردند که شمار شهدای حادثه در مراسم عاشورا در کربلا افزایش یافته است.

حادثه ازدحام جمعیت در حرم امام حسین در کربلا: ۱۶ کشته و ۷۵ مصدوم/آمار غیررسمی: ۳۵ کشته و بیش از ۱۱۱ نفر مصدوم

خبرگزاری فرانسه به نقل از وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که شمار جان باختگان به شانزده نفر و تعداد مصدومان به ۷۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وبسایت «الغد پرس» عراق نیز به نقل از منابع پزشکی اعلام کرده است که دوازده نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر مصدوم شده‌اند. این افراد در نتیجه ازدحام و ایجاد حالت خفگی به این حال دچار شده‌اند و برخی جان باخته‌اند.

پیشتر، وبگاه خبری «شفق نیوز» از جان باختن شماری از زائران عراقی هنگام مراسم هروله برخی دسته‌های عزاداری خبر داده و اعلام کرده بود که دو نفر جان باخته‌اند.

حادثه ازدحام جمعیت در حرم امام حسین در کربلا: ۱۶ کشته و ۷۵ مصدوم/آمار غیررسمی: ۳۵ کشته و بیش از ۱۱۱ نفر مصدوم

شبکه خبری العربیه نیز گزارش کرد که به دلیل ریزش یک راهرو (یا گذرگاه) شماری از عراقی‌ها کشته شده‌اند. العربیه شمار جان باختگان را ۳۱ نفر اعلام کرده و در وبسایت این شبکه نوشته است که ۹۶ نفر نیز مجروح شده‌اند.

موضع عتبه حسینی
سخنگوی عتبه حسینی اعلام کرد که علت این حادثه، آنطور که برخی منافع ادعا کرده‌اند، ریزش یا فرو رفتگی مکانی نیست بلکه این افراد به دلیل ازدحام جمعیت دچار مصدومیت شده‌اند.

به گزارش «الغد پرس» عراق، سخنگوی عتبه حسینی گفته که نمی‌توان به تعداد آسیب‌دیدگان اشاره کرد مگر آنکه گزارش بیمارستان و منابع پزشکی منتشر شود.

این مقام عتبه حسینی هشدار داد که برخی افراد یا طرف‌های مغرض عامدانه مدعی «خسف» (فرو رفتن زمین) شده‌اند و این حادثه در باب الرجاء صرفا به دلیل ازدحام جمعیت رخ داده است. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حادثه در کربلا وزارت بهداشت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت