Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار جوانان ایران مقابل اندونزی صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار جوانان ایران مقابل اندونزی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، وی گفت:

بازی نخست که شش گل داشت از نظر تماشاگر جذاب و دیدنی بود و خوشحالیم هر دوتیم به دنبال ارائه فوتبال زیبا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

در این چند روز اشتباهاتى که در بازی اول داشتیم را در تمرینات مرور کردیم و پوشش دادیم تا در بازی فردا بدون اشتباه در زمین مسابقه حاضر شویم.

پور موسوی خاطر نشان کرد:

روی اندونزی شناخت بهتری پیدا کردیم در این چند روز نقاط قوت حریف و ضعف خودمان را بررسی کردیم تا در بازی دوم بدون اشتباه باشیم و از یک فوتبال زیبای دیگر لذت ببریم. همانطور که قبل از بازی نخست هم گفته بودم برای ما اولویت اول انجام بازی زیباست و سپس نتیجه گیری در اولویت بعدی قرار دارد.

سرمربی تیم‌ملی جوانان در پایان تصریح کرد:

در این مدتی که اینجا بودیم مردم اندونزی نشان دادند که‌ بسیار میهمان‌نواز و خونگرم هستند و خیلی خوشحال هستم که این همه هوادار برای حمایت از تیم جوانان اندونزی به استادیوم آمدند و اینجا نشان می دهد که همه به دنبال موفقیت تیمشان هستند  همچنین تمامی مسئولین ،هواداران،بازیکنان ،کادر فنی و رسانه ها برای موفقیت این تیم متحد شده اند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • اسرائیل راهبردی برای شکست دادن ایران یا نابود کردن متحدان آن دارد؟ | بازی بلندمدت ایران در خاورمیانه | اسرائیل نشان داد که نمی‌تواند در چند جبهه بجنگد
  • اسرائیل نشان داد که نمی‌تواند در چند جبهه بجنگد
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)