Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:16:07 GMT

خداحافظی کاپیتان تیم ملی منتفی شد!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۴۶۷

کاپیتان تیم ملی بسکتبال فاش کرد که قصد داشته بعد از دیدار با فیلیپین از بازی های ملی خداحافظی کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی که علاقه‌مندان به بسکتبال بعد از 3 شکست در دور مقدماتی از کسب سهمیه المپیک 2020 هم ناامید شده بودند، اما آسمان خراش‌های ایرانی با 2 برد و به لطف برد نیجریه برابر چین توانستند بعد از 12 سال بار دیگر المپیکی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


کاپیتان 36 ساله تیم ملی بسکتبال که اوج درخشش او در بازی با آنگولا بود و بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد، بعد از برپایی جشن صعود به المپیک فاش کرد که لحظه آخر از تصمیم سرنوشت ساز خود برای خداحافظی از بازی های ملی پشیمان شده است.


صمد نیکخواه با انتشار فیلمی روی اینستاگرام خود نوشته است: «وقتی 11 تا 200 سانتی‌متری میخوان به زور بزنن زیرت و بگن خداحافظ، ولی اون مال وقتی بود که المپیک نمی‌رفتیم. منم عاشق بسکتبال. دیگه یک سال دیگه تحمل کنین عمو صمد رو».


کاپیتان تیم ملی بسکتبال اینطور که در اینستاگرامش مدعی شده تا قبل از بازی تصمیم به خداحافظی داشته و حتی این مساله را به اطلاع همبازیانش هم رسانده و آن ها در پایان مسابقه با فیلپین می خواستند با بالا انداختن صمد، خداحافظی اش را رسما اعلام کنند، اما کاپیتان در لحظه آخر از تصمیم خود پشیمان شده است.


گویا دومین حضور در المپیک برای کاپیتان باتجربه تیم ملی بسکتبال آنقدر جذابیت داشته که تصمیم گرفته یک سال دیگر به بازی های ملی ادامه دهد و همراه با سایر ملی پوشان به توکیو پای بگذارد تا شاید با خاطره ای بهتر از تیم ملی خداحافظی کند.

 

محمد صمد نیکخواه بهرامی بسکتبال تیم ملی بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های بسکتبال با ویلچر شانس مجددکسب سهمیه پارالمپیک که روز یکشنبه به پایان مرحله مقدماتی رسید امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله حذفی به پایان می رسد.

در این روز از مسابقات و بر اساس رده بندی تیم ها در دو گروه مقدماتی، چهار دیدار برگزار می شود تا با اختصاص چهار سهمیه به تیم های برنده، تکلیف تیم های پارالمپیکی مشخص شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در مرحله مقدماتی مقابل فرانسه و هلند شکست خورد و نتیجه دیدار برابر کانادا را به سود خود رقم زود، به مصاف آلمان می رود. شاگردان محمدرضا دستیار در صورت پیروزی صاحب سهمیه می‌شوند.

برنامه کامل دیدارهای روز پایانی مسابقات بسکتبال باویلچر شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک به شرح زیر است:

* هلند - کلمبیا
* ایران - آلمان
* ایتالیا - کانادا
* فرانسه - مراکش

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت پیروزی برابر آلمان و کسب سهمیه، باید تاییدیه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام را دریافت کند تا وارد کاروان ورزش ایران شود.

کمیته ملی پارالمپیک بر اساس سیاست های مصوب، در مورد تیم ها و ورزشکاران دارای سهمیه برای اعزام قطعی به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیم گیری می کند.

بسکتبال با ویلچر ایران طی ۱۴دوره قبلی بازی های پارالمپیک در چهار دوره شرکت کرده است. تیم ملی ایران اولین بار در بازی های ۲۰۰۴ آتن شرکت کرد و به عنوان نهم دست یافت. این تیم در بازی های ۲۰۰۸ پکن هشتم شد و در بازی های ۲۰۱۶ ریو هم به عنوان دهم دست یافت. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی های ۲۰۲۰ توکیو صاحب جایگاه نهمی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود