Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر از تامین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

وی اظهار داشت: زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به کربلای معلی مشرف شده بودند از مرز بین المللی مهران به سهولت و آرامش به کشور باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از مریدان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) وارد کربلا شده‌اند که بیش از ۵۰ درصد آنان با وسیله نقلیه شخصی تردد داشته و ۲۰ درصد بصورت کاروانی و مابقی با ناوگان عمومی به مرز مهران وارد شده اند.

وی افزود: بیش از ۴۰هزار نفر اتباع سایر کشور ها نیز از مرز مهران وارد کشور عراق شده اند.

دلخواه عنوان کرد: پیش بینی می شود با توجه به تعطیلات پایان هفته زائران با برنامه ریزی و سهولت وارد کشور شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: تمهیدات لازم برای تامین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس اندیشیده شده و هماهنگی لازم جهت جابجایی زائران با استان های معین انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی هم برای خدمات رسانی و انتقال زائران به مقاصدشان آماده هستند، تمام امکانات خدماتی در مرز مهران فراهم است و مشکلی برای تردد این عزیزان وجود ندارد.

کد خبر 4715441

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز مهران اربعین حسینی ایلام ماه محرم بوشهر قزوین شیراز هفته دولت مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع