Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:35:29 GMT

وقتی ایران، اشک اسطوره چین را در آورد!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۶۳۶

وقتی ایران، اشک اسطوره چین را در آورد!

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از یک سال به شکلی غیرمستقیم انتقام فینال بازی‌های آسیایی را از چین گرفت.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاید وقتی در اندونزی خیلی تلخ و عجیب به چین باختیم و دستمان بار دیگر از مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته بسکتبال کوتاه ماند، فکرش را نمی کردیم که اینقدر زود بتوانیم در خاک چین به شکل دیگری انتقام هیجان انگیزی را از چینی ها بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


اژدهای زرد در حالی که هزینه زیادی برای میزبانی جام جهانی کرده بود و کمترین توقع هواداران بسکتبال در این کشور کسب سهمیه المپیک به عنوان بهترین تیم آسیایی بود، در روز آخر اتفاقات تلخی را تجربه کرد و با اشک و حسرت جام را ترک کرد. 


البته نباید از نقش نیجریه هم در المپیکی شدن ایران گذشت که البته اول از همه برای خودش بازی کرد و ایران هم از برد این تیم آفریقایی منتفع شد. به قول گزارشگر بازی ایران و فیلیپین نیجریه توانست بلیت توکیو را برای ایران OK کند؛ اگرچه اول از همه بلیت خود را به عنوان بهترین تیم آفریقایی رزرو کرد. 


حالا آسمان خراش‌های چینی در خانه می‌نشینند و بسکتبالیست‌های ایرانی به المپیک 2020 می‌روند تا بلکه نسل جدید بسکتبال ایران بتواند کارهای بزرگتری هم نسبت به گذشته انجام دهد. 


اشک‌های یائو مینگ، اسطوره بسکتبال چین و رییس فعلی فدراسیون این کشور نشان داد که این شکست شبیه یک فاجعه برای میزبان جام جهانی بوده و حالا آن ها باید به فکر بازسازی دوباره بسکتبال خود برای المپیک 2024 باشند.

 

تیم ملی بسکتبال چین بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال چین بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش فرارو و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون برگزار شد که تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون، نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ با توجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین در صورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال