Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیرحسین گنج کریمی با تاکید بر اهمیت تامین پلاکت برای بیماران مبتلا به سرطان گفت: پلاکت در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارد و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نیاز مستمر بیماران مبتلا به سرطان به خون و فرآورده‌های خونی افزود: از شهروندان شیراز با تمام گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های خونی منفی برای اهدای خون دعوت می‌شود.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این امر خداپسندانه، می‌توانند ساعت هشت صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه، بیستم شهریور به بیمارستان آنکولوژی امیر واقع در بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، ایستگاه۱۱، روبروی استخر کوثر مراجعه کرده و در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون شیراز انجام می‌شود، مشارکت کنند.
انتهای پیام/م

مشارکت در طرح اهدای خون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد