Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد که دشمن صهیونیستی بامداد روز دوشنبه یک پایگاه نظامی در حال ساخت ارتش سوریه و همپیمانانش را در البوکمال مورد هدف قرار داده است، در همین حال حزب الله نیز از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد و این رژیم نیز تاکید کرد که حملات موشکی از جنوب پایتخت سوریه به اهدافی در فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی ما در روز دوشنبه شاهد این حجم از تنش های به هم پیوسته میان محور مقاومت و رژیم صهیونیستی بودیم که چند روز پیش نیز زنجیره ای از حوادث رخ داد؛ اسرائیل به مواضع حشدالشعبی در منطقه القائم در مرزهای عراق و سوریه حمله کرد، پهپادهای رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به جنوب بیروت سرنگون شدند و پایگاه حزب الله در سوریه توسط رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و بر اثر آن دو نفر از مجاهدان حزب الله به شهادت رسیدند که حزب الله در واکنشی سریع یک خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را در مرزها مورد هدف قرار داد، آن زمان بود که سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان مستقیما اعلام کرد که قواعد درگیری تغییر کرده اند.

منبع امنیتی سوری که از حمله اسرائیل به یک پایگاه نظامی در البوکمال سوریه خبر داده بود تاکید کرده است که این پایگاه در حال ساخت بوده و خالی از سکنه بود و بر خلاف انتظار رژیم صهیونیستی قربانی در پی نداشته است، این منبع بر یک نکته مهم در مورد حمله رژیم صهیونیستی به البوکمال نیز تاکید داشت و آن این بود که اسرائیل در این حمله از آسمان اردن و کمک آمریکایی ها در پایگاه نظامی آمریکا در منطقه التنف واقع در جنوب شرق سوریه بهره برد، این منبع با بیان اینکه دشمن صهیونیستی با این حمله خطوط قرمز را در منطقه نقض کرد، تاکید کرد: به این متجاوزان درسی می دهیم که هرگز فراموش نکنند.

تمام این تحولات نشانگر یک مورد است و آن این است که اسرائیل به یکباره درهای جهنم را از سه جهت به روی خود گشوده است، الحشد الشعبی، حزب الله لبنان، نیروهای مقاومت فلسطین، سوریه و همپیمانان آن و در راس آن ایران(دشمن اصلی رژیم صهیونیستی در معادله مقاومت). اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث شد که نتانیاهو رژیم صهیونیستی را وارد چنین کارزار دشواری بکند آن هم در زمانی که در آستانه برگزاری انتخابات است و در تشکیل دولت توافقی نیز شکست خورده است؟

به نظر می رسد تلاش برای عرض اندام رژیم صهیونیستی توسط سرکردگان آن پیش از برگزاری انتخابات یک رسم کهنه نزد سیاستمداران این رژیم است حتی اگر به ضرر صهیونیست نشین ها باشد، اما از سوی دیگر به نظر می رسد درگاه القائم میان عراق و سوریه برای آمریکا و اسرائیل بیش از آنچه که تصور می شود حیاتی و سرنوشت ساز است، به نظر می رسد آمریکا حاضر است جان سربازان خود را در عراق به خطر بیندازد تا یک مسیری را در میان راه مواصلاتی جغرافیایی محور مقاومت (تهران-بغداد-دمشق) بگشاید. علاوه بر این باید ناکامی ترامپ و نتانیاهو در سیاه نمایی چهره ایران درخصوص کاهش تعهدات برجامی پس از خروج آمریکا از برجام و تعلل اروپا در این خصوص را به موارد پیشین افزود.

در انتها و در مخلص کلام باید تاکید داشت، که اسرائیل درهای جهنمی سوزان و کشنده را به روی خود گشوده است که پیروز از آن بیرون نخواهد آمد و روزهای آتی رژیم صهیونیستی تجربه های دردناکی را پیش رو خواهد داشت گواه این مدعا آن است که حزب الله نشان داد که وعده ها و تهدیدات نصرالله همه واقعی هستند و با سرنگون کردن اولین پهپاد اسرائیلی که وارد آسمان لبنان شد این را اثبات کرد و پرتاب موشک از جنوب دمشق به عمق اراضی اشغالی، (درصورت درست بودن روایت صهیونیستی ) هیچ پاسخی را از سوی این رژیم در پی نداشته و این امر به خوبی نشان می دهد که محور مقاومت قواعد درگیری را تغییر داده است به ویژه پس از آنکه پهپادهایی از غزه به اراضی اشغالی پرتاب شده و پس از انجام ماموریت بدون رهگیری صحیح و سالم به غزه بازگشته است.

منبع:العالم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید

یک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی به رهبران این رژیم پیشنهاد کرد، مسئله ایران را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی سوریه و لبنان قرار دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گیورا ایلاند رئیس اسبق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل هرگز نباید اقدامی علیه ایران انجام دهد، اقدام علیه ایران در واکنش به تهاجم این کشور باید به شکلی متفاوت به انجام برسد.

این رسانه عبری زبان به نقل از ایلاند نوشت: اسرائیل هیچ دست آوردی از این امر به دست نخواهد آورد بلکه احتمالا در یک جنگ منطقه‌ای گرفتار شده و حتی با متحدانش نیز دچار مشکل می‌گردد، در بهترین شرایط هم چندان دستاورد خاصی محقق نمی‌گردد.

به زعم این ژنرال صهیونیست، بهترین راه برای به چالش کشیدن ایران، صحنه‌های سوریه و لبنان هستند چون تل‌آویو منافع ویژه‌ای در جلوگیری از گسترش حضور ایران در سوریه دارد.

وی افزود صحنه دوم لبنان است، این مکان مهمترین نقطه برای اسرائیل است، زیرا لبنان در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و راهبردی چالش اول اسرائیل محسوب می‌شود.

او به رهبران رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد، به جای گرفتار کردن خود در یک اقدام عبث با ایران با آن خطرات گسترده‌ای که به همراه خود دارد و احتمالا بسیار بزرگتر و گسترده تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد و می‌تواند ما را وارد جنگی کند که همه ما را به خاطر آن ملامت خواهند کرد.

شلیک 150 موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالیتجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • هیچ کشور‌ی اینگونه عملیاتی بر روی فضای اسرائیل نداشته است
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل