Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@18:10:37 GMT

صادرات یک میلیارد یورویی صنایع کوچک در پنج ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۹۲۶۸

صادرات یک میلیارد یورویی صنایع کوچک در پنج ماه

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، اصغر مصاحب اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، یک هزار واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بالغ بر یک میلیارد و ۳۰ میلیون یورو کالا به کشورهای هدف صادراتی ارسال کردند.

افزود: مهمترین کار واحدهای صنعتی، برطرف کردن نیاز داخل و در کنار آن، صادرات محصولات است که این صنایع با جدیت و نیز با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مسیر در حرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: سیاست‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم باعث افزایش رقابت پذیری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط شده که این مهم در کنار بین‌المللی کردن تولیدات صنعتی، از مهمترین برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی یادآور شد: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد تولید و اشتغال دارند و این ظرفیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث رشد کارآفرینی و توسعه فضای کسب و کار شده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صنایع کوچک واحد صنعتی شهرک صنعتی صادرات کالا صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان