Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم حسین‌زاده نائب رئیس فراکسیون امید از افرادی است که تحقیق و تفحص از عملکرد صداوسیما را دنبال می کند. او در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که «آیا در این طرح تحقیق و تفحص بحث اپلیکشن هایی مانند روبیکا، توسکا و ... و همینطور رویکرد سیاسی صدا و سیما هم مطرح شده است؟»، گفت: «تحقیق و تفحص تلاش دارد همه این موارد از *۷۸۰ و حوزه‌های مالی و اجتماعی گرفته تا حوزه‌های سیاسی را در بر بگیرد که البته جزئیات بیشتر را بعد از آنکه اعلام وصول شد رسانه‌ای می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حسین‌زاده درباره پاسخ به این سوال که «چرا هربار که طرح تحقیق و تفحص مطرح می‌شود لابی‌های صدا و سیما هم فعال می‌شوند و اجازه نمی‌دهند این طرح به جایی برسد و چقدر این بار این لابی‌ها فعال شده اند؟»، گفت: «من تا امروز با این مسئله مواجه نشده ام البته هنوز هم پای این تحقیق و تفحص به صحن نرسیده است.»

او در همین راستا ادامه داد:«در مجلس هشتم موضوع تحقیق و تفحص از صدا و سیما مطرح می‌شود که در آن مقطع برخی مطرح می‌کنند که چون صدا و سیما زیر نظر رهبری است مجلس نمی‌تواند درمورد این نهاد تحقیق و تفحصی داشته باشد که در همان زمان آقای لاریجانی نامه‌ای به رهبری می‌نویسند و می‌پرسند که آیا امکان نظارت بر صدا و سیما وجود دارد که ایشان هم پاسخ می‌دهند و اتفاقا نظارت بر این نهادها و سازمان‌ها را باعث افزایش بهره‌وری و کارآمد شدن‌شان می‌دانند بنابراین وقتی رهبری کشور و نظام با این گونه مسائل موافق هستند و آن را به نفع کشور می‌دانند من فکر می‌کنم اگر لابی هم وجود داشته باشد این لابی‌ها چندان تاثیر گذار نخواهد بود.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می‌کند؟
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می کند؟
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی عیدانه در دامغان