Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جدید و شیلیایی بلونیا عنوان کرد که آماده است تا در هر پستی که سرمربی تیم بخواهد، بازی کند.

طرفداری - گری مدل هافبک جدید بولونیا عنوان کرد که سینیشا میهایلوویچ سرمربی این تیم، نقش مهمی در انتقال او به باشگاه جدیدش داشت. 

به گزارش Football-Italia، سینیشا میهایلوویچ که با وجود دست و پنجه نرم کردن با سرطان خون، هنوز هم هدایت بولونیا را بر عهده دارد، گری مدل را برای انتقال به تیمش در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، متقاعد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک شیلیایی در این رابطه گفت: 

من از ابتدا نیز قصد داشتم که به ایتالیا بازگردم اما تماس تلفنی از جانب میهایلوویچ باعث شد که بولونیا منتقل شوم. انتظار نداشتم که در بازی مقابل اسپال به میدان بروم چرا که تنها دو جلسه تمرینی را با بلونیا گذرانده بودم اما چنین شد. صراحتا می گویم که انتظار چنین حضوری را نداشتم و می خواستم تا جلسات تمرینی بیشتری را در کنار تیمم سپری کنم تا بیشتر به شرایط ایده آل نزدیک شوم. وقتی از این تصمیم مطلع شدم به سرمربی تیم ملی شیلی نیز در این باره اطلاع دادم. من و خانواده ام عاشق ایتالیا هستیم. تیم خوبی داریم و ستارگان جوانی در اینجا حضور دارند که می توانم تجربه ام را در اختیار آن ها بگذارم. 

گری مدل در ادامه عنوان کرد رودریگو پالاسیو مهاجم آرژانتینی بولونیا نیز به تطبیق پیدا کردن با شرایط تیم به او کمک کرده است

پالاسیو از دوستان من و انسان خوبی است. او قبل از این که به اینجا بیایم با من تماس گرفت و همه چیز را در رابطه با شرایط باشگاه به من توضیح داد. بولونیا شهر خوبی است و مردم بسیار محترم و مهربانی دارد. با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا فصل را در بالاترین جایگاه ممکن به اتمام برسانیم. رسیدن به تورنمنت های اروپایی آسان نیست اما به امتحانش می ارزد. 

هافبک 32 ساله بولونیا عنوان کرد که با وجود مصدومیت دنیلو دفاع میانی این تیم، حاضر است تا در هر پستی که سرمربی از او بخواهد بازی کند. او گفت:

برای همه چیز آماده ام. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم