Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین بازی اش از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

پاتلاینن، سرمربی فنلاندی تیم ملی هنگ کنگ گفت: از عملکرد تیم ملی هنگ کنگ در این بازی خوشحالم و به تیمم افتخار می کنم.

وی افزود: از قدرت ایران آگاه بودیم به همین خاطر در این بازی با سبک دفاعی بازی کردیم تا جلوی حملات سریع ایران را بگیریم و خودمان نیز دست به ضد حملات بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازیکنانی خوبی روی نیمکت داشتیم ولی از بازیکنان اصلی خودمان استفاده کردیم و در بازی های بعد می توانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی فنلاندی در پایان گفت: من از این باخت راضی نیستم اما از عملکرد کلی تیم رضایت دارم چون ما در مرحله یادگیری قرار داریم و زمان زیادی داریم تا عملکرد خودمان را بهتر کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی بازی جام جهانی قطر ایران تیم ملی ایران جام جهانی فوتبال هنگ کنگ تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، عرشیا به‌نژاد پاسور جوان شهرداری ارومیه که در نیم فصل اول در سایپای تهران عملکرد خوبی نداشت، در نیم فصل دوم با یک تصمیم صحیح راهی شهرداری ارومیه شد و حالا به یکی از بهترین پاسورهای لیگ تبدیل شده است.

او که در مسابقات والیبال جوانان جهان با تیم ملی عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و بهترین پاسور رقابت‌ها هم شد، این بار با تیم شهرداری ارومیه در آستانه یک فینال دیگر و شاید قهرمانی دیگر است.

عرشیا به‌نژاد با پاس‌های بی نظیر خود به خوبی مهاجمین تیمش را تغذیه کرد و با سرویس های هدف دار عالی خود بارها دریافت کننده های شهداب یزد را با مشکل مواجه ساخت. با این عملکرد خوب و با توجه به سن و سالی که عرشیا دارد، می توان گفت والیبال ایران صاحب یک پاسور خوب برای سالهای آتی شده است که می تواند تا مدت ها این پست را برای تیم ملی والیبال ایران با حضورش بیمه کند.

دیگر خبرها

  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • آرمان صالحی: والیبال یک ست نیست/ نباید خودمان را ببازیم
  • اندرسون: زمین‌های ازبکستان بسیار بهتر از ایران هستند