Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@07:58:07 GMT

انگلیس 5-3 کوزوو؛ فستیوال گل‌های رنگارنگ در سنت مری

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۰۴۰

انگلیس 5-3 کوزوو؛ فستیوال گل‌های رنگارنگ در سنت مری

در شبی که ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون هر اتفاقی به خود دید، این شاگردان گرت ساوتگیت بودند که با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند.

طرفداری- انگلیس در یک بازی جذاب و تماشاگر پسند موفق شد رکورد صد درصدی پیروزهای خود در رقابت‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ را ادامه دهد. سه شیرها با این برد ۱۲ امتیازی شدند و بالاتر جمهوری چک ۹ امتیازی در صدر کروه خود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ / ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ تورنمنت: انتخابی یورو ۲۰۲۰ / دور ششم از بازی‌های گروه A ورزشگاه: سنت مری داور: فلیکس زوایر (آلمان) گلزنان: رحیم استرلینگ (۸)، هری کین (۱۹)، مرگیم وویودا (گل به خودی-۳۸) و جیدون سانچو (۴۴ و ۱+۴۵) برای انگلیس / والون بریشا (۱ و ۴۹) و ودات موریکی (۵۵) برای کوزوو ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی

بازی برخلاف میل تیم میزبان با گل بریشا در همان ثانیه‌های ابتدایی آغاز شد. اما ۷ دقیقه بعد رحیم استرلینگ با گل مهم خودش، همه چیز را برابر کرد. ۱۰ دقیقه بعد خود او در نفش گل‌ساز ظاهر شد تا هری کین با شوتی پای چپ، برتری را به اردوی سه شیرها بیاورد. در دقیقه ۳۸ و زمانی که یک بازیکن کوزوو روی زمین افتاده بود، انگلیسی‌ها بی اعتنا به اعتراضات مربی حریف به کار خود ادامه دادند و در نهایت وویودا سانتر زمینی سانچو را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. لحظاتی پس از گلزنی سانچو در دقیقه ۴۴، شیرازه کوزوو از هم پاشید. در دقیقه نخست از وقت‌های اضافی حرکت انفجاری استرلینگ از سمت چپ با پاس عرضی او در دهانه دروازه همراه شد تا سانچو کار سختی برای هدایت توپ به درون دروازه نداشته باشد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹، روی سهل انگاری دکلان رایس توپ به یار حریف رسید و در نهایت بریشا در مصافی تقریبا تک به تک با پیکفورد، امیدّهای تیمش را زنده کرد. ۶ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۵۵، ودات موریکی از روی نقطه پنالتی پیکفورد را مغلوب کرد؛ این ضربه در پی خطای هری مگوایر درون محوطه جریمه خودی در اختیار تیم مهمان قرار داده شده بود. سپس در شصت و پنجمین دقیقه از بازی، موریچ موفق شد با پرش به سمت راست خود پنالتی هری کین را مهار کند تا تیمش در جریان بازی باقی بماند. در ادامه تغییری در نتیجه بازی اعمال نشد تا انگلیس با برتری ۵-۳ به کار خود در ایام فیفا دی پایان دهد. 

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم

9 سال پیش در چنین روزی و در جریان برتری 4-0 تیم ملی انگلستان مقابل لیتوانی،‌ رحیم استرلینگ و هری کین موفق شدند اولین گل ملی خود را برای کشورشان به ثمر برسانند. این بازی همچنین نخستین بازی هری کین برای تیم ملی محسوب می شد و مهاجم بایرن مونیخ 80 ثانیه بعد از ورود به زمین،‌ موفق به گلزنی شد.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم
  • خلاصه بازی انگلیس ۲-۲ بلژیک (دوستانه ملی 2024)
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی