Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری ۷ دیدار در گروه‌های اول، دوم و هشتم پیگیری شد تا پرونده این دوره از این رقابت‌ها بسته شود و بازیکنان به تیم‌های باشگاهی شان بازگردند.

تیم ملی فوتبال انگلیس در پرگل‌ترین بازی امشب موفق شد در خانه با نتیجه ۵ -۳ کوزوو را شکست دهد و با ۱۲ امتیاز به صدر جدول رده بندی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری چک هم در این گروه با نتیجه ۳ – ۰ مونته نگرو را برد تا ۹ امتیازی شود و در جایگاه دوم همین گروه قرار بگیرد.

رقابت‌های گروه دوم هم شاهد بازیی جذاب و دیدنی بود، تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی خارج از خانه به مصاف لیتوان رفت و در پایان با درخشش و پوکر رونالدو ۵ -۱ برنده این بازی حساس و جذاب باشد، فوق ستاره پرتغالی با ۴ گل امشب به نخستین بازیکن اروپایی تبدیل شد که به چنین رکوردی می‌رسد. او الان ۹۳ گله است و تنها ۱۶ گل با آقای گل جهان یعنی علی دایی فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک

پرتغالی‌ها با برد امشب ۸ امتیازی شدند و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم این گروه و پس از اوکراین ۱۳ امتیازی قرار گرفتند. تیم ملی فوتبال صربستان هم در دیگر دیدار این گروه با لوگزامبورگ بازی کرد و ۳ -۱ برنده شد تا با ۷ امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار بگیرد.

رقابت‌های گروه هشتم هم شاهد بازی‌های جذاب و زیبایی بود، تیم ملی فوتبال فرانسه در بازی خانگی موفق شد ۳ – ۰ آندورا را ببرد تا با ۱۵ امتیاز و تنها به دلیل نتیجه بازی مستقیم با ترکیه در رده دوم قرار بگیرد. ترک‌ها هم در بازی خارج از خانه ۴ – ۰ مولداوی را بردند و به صدر رسیدند.

تیم ملی فوتبال ایسلند هم که تا پیش از این شرایط برابری با ترکیه و فرانسه داشت با نتیجه ۴ -۲ مغلوب آلبانی شد تا در جایگاه چهارم این گروه بایستد.

بیشتر بخوانید: کار آسان شیاطین سرخ مقابل سن مارینو/ رقابت جذاب آلمان و هلند

انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو2020 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است