Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@07:16:10 GMT

فرار بزدلانه نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۴۵۹

‍‍‍‍‍‍

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیم موشک‌های مقاومت غزه به پناهگاه فرار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نتانیاهو که در مراسم حزب لیکود در «اشدود» سخنرانی می‌کرد با بلند شدن صدای آژیر خطر سخنرانی خود را نیمه تمام رها کرد و از ترس به پناهگاه رفت.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از فرار از قصد خود برای الحاق دره اردن در کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی در صورت پیروزی در انتخابات سراسری هفته آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دره اردن از بحر المیت تا شهر بیسان در شمال فلسطین اشغالی امتداد دارد. این دره دو هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربعی نزدیک به ۳۰ درصد خاک کرانه باختری را در بر می‌گیرد.   رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در واکنش به سخنان نتانیاهو گفت: در صورت تحمیل حاکمیت اشغالگران بر هر بخش از خاک فلسطین از جمله دره اردن، تمام توافقنامه‌های امضا شده با این رژیم لغو خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرار پناهگاه موشک غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم