Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@11:38:59 GMT

هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۴۷۷

هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد

هیدئو کوجیما، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بازی‌های ویدئویی، با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،  عنوان Death Stranding یکی از مرموزترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که سازنده این عنوان با انتشار اخبار و تصاویری مبهم و پراکنده از این بازی دائما ذهن گیمرها را درگیر خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیدئو کوجیما سازنده این عنوان حتی از تریلر از این بازی منتشر کرد که به دلیل ظرافت بالای به کار رفته در ساخت آن، تقریبا هیچ کدام از گیمرها متوجه نشدند مسیر اصلی و داستان بازی درباره چه خواهد بود.

مراحل پایانی ساخت Death Stranding

هیدئو کوجیما به تازگی یک بروزرسانی جدید به زبان‌های ژاپنی و انگلیسی در توییتر خود منتشر کرد. او در توییتر خود راجع به چگونگی انجام شدن صحنه‌های آخر عنوان Death Stranding توسط Kojima Productions صحبت کرده است. این توییت بدان معنا است که عنوان جدید این شرکت تا ماه نوامبر برای عرضه آماده است.

کوجیما از پروژه بعدی خود می‌گوید

کوجیما همچنین به این مسئله اشاره کرد که او در حال آماده کردن خود برای "پروژه بعدی" است. البته این مسئله آنچنان هم شگفت‌آور نیست، از آن‌جایی که تقریبا همه تولیدکنندگان بازی همیشه قدم بعدیشان را در حرفه خود می‌دانند. ساختن بازی یک روند دائما در حال تغییر است و بازی جدیدی که امروز منتشر می شود مطمئنا حاصل ایده‌های کهنه، فکر شده و نسبتا قدیمی است. حدس خوبی که می‌شود در این زمینه زد این است که اثر بعدی کوجیما به فیلم نزدیک‌تر از همیشه می‌شود زیرا این تولیدکننده بازی معتقد است روزی بازی‌های ویدئویی با فیلم‌های سینمایی یکی می‌شوند. همچنین او از این که در این مسیر پیشگام باشد خوشحال می‌شود. او همچنین در رابطه با استریم و بازی‌های مبتنی بر فضای ابری در حال آماده سازی چیزهای بزرگی است، بنابراین ممکن است با آن مرتبط باشد.

بیشتر یخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall

سرانجام، کوجیما برنامه مربوط به Death Stranding را در Tokyo Game Show 2019 شرح داد. در ۱۲ سپتامبر به ما توضیح داده خواهد شد که چگونه این بازی به طور کلی جریان می‌یابد و "صحنه خاصی" نیز که به این مسئله مرتبط است در ۱۴ سپتامبر فاش می‌شود. در آخر نیز مانند سال گذشته، در تاریخ ۱۵ سپتامبر نمایش صحنه توسط هیدئو کوجیما و سیویو (یکی از بازیگران ژاپنی) Death Stranding برگزار خواهد شد. اخیراً کوجیما چگونگی مشابه بودن قابلیت چند نفره Death Stranding را با Spider-Man: Into the Spider-Verse مقایسه کرده است. وی همچنین به این مسئله اشاره کرد که کیانو اخیراً وی را ملاقات کرده است. عرضه عنوان Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر برای PS4 آغاز می‌شود. می‌توانید آن را از سایت آمازون خریداری کنید. نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show 2019) از ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد