Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیراجرایی زینبیه اعظم زنجان از خدمت رسانی یک‌هزار و ۲۰۰ خادم در مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این مراسم امروز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.

«فرید احدیان» در تشریح برنامه دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در یازدهم محرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان امروز ساعت 15 و 30 دقیقه از مسجد زینبیه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با بیان اینکه روز یازدهم محرم در پایتخت شور و شعور حسینی حماسه دیگری رقم خواهد خورد، گفت: امروز مردم این دیار با ناله های حضرت زینب(س) همنوا خواهند شد.

 

وی از فعالیت یک‌هزار و 200 خادم در این مراسم خبر داد وگفت: امسال نیز این مراسم از محل زینبیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

 

احدیان با یادآوری اینکه نذورات مردمی از طریق 90 اکیپ جمع آوری خواهد شد، گفت: از این تعداد 60 اکیپ ثابت و 30 اکیپ سیار است.

 

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان ادامه داد: امسال نیز امکان پرداخت نذورات به زینبیه اعظم زنجان به صورت تلفنی نیز فراهم شده وهر شخص با شماره‌گیری #10*7*733* نذورات خود را از طریق تلفن همراه پرداخت کند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورای حسینی محرم تاسوعای حسینی مسجد عاشورا عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی نماز ظهر عاشورا عزاداری امام حسین ع دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان زینبیه اعظم زنجان پایتخت شور و شعور حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است

علیرضا میری بنجار  بیان کرد: بارندگی‌های هفته پیش که در اقصی‌نقاط جنوب سیستان و بلوچستان بارید، بر اساس گفته‌های ریش‌سفیدان و مردم مهرستان هم در این شهرستان و هم در جنوب استان، بی‌سابقه بودند.
 
وی افزود: این بارندگی‌ها در جای‌جای سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان بارید که علی‌رغم خیروبرکت و سیراب‌کردن سفره‌های زیر زمینی و ذخایر آب برای تابستان، خسارات زیادی به کشاورزان، خانه‌های مردم و خصوصاً در سطح روستاها وارد کردند.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: بر اساس هشدارهای هواشناسی و جلسه ستاد بحران شهرستان، در کنار دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به‌صورت آماده‌باش درصد برای جلوگیری از هرگونه حادثه برای کمک به مردم شریف مهرستان در آمدیم.
 
میری بنجار اضافه کرد: از اولین روز ورود سامانه در شهرستان، به فرماندهان پایگاه‌ها در همه اقشار از [عشایری، محلات، اصناف، فرهنگیان، دانش‌آموزی، جامعه زنان، و...] اعلام آماده‌باش داده شد که در اقصی‌نقاط مهرستان وضعیت بارندگی را رصد کرده و به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: در روستای کوران تعدادی از خانه‌های مردم درگیر سیل بودند که همکاران و گروهای جهادی برای کمک به محل اعزام و ضمن کمک‌رسانی، برآورد خسارت شدند و همچنین به فرماندهان پایگاه ابلاغ گردید که خانه‌های خسارت‌دیده ناشی از بارندگی‌ها مردم را جمع‌بندی و جهت کمک‌رسانی از مبادی ذی‌ربط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی گزارش نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه دوشادوش دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری مردم شریف مهرستان همیشه آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی