Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروازهای حج، پایان عملیات پروازی امسال را با انتقال بیش از ۸۸ هزار نفر حاجی از خانه خدا به کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروازهای حج، پایان عملیات پروازی امسال را با انتقال بیش از ۸۸ هزار نفر حاجی از خانه خدا به کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پیام محمد اسلامی،  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه‌السلام آمده است، عملیات حج تمتع سال ۹۸، در بامداد روز ۱۸ شهریور ماه، با انتقال بالغ بر ۸۸ هزار نفر حاجی از خانه خدا به میهن اسلامی، درکمال آرامش و امنیت به پایان رسید.

 

وی در پیام خود، عملیات انتقال حجاج را در تاریخ کشورمان بی نظیر خواند که توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» انجام شد.

 

وزیر راه و شهرسازی افزوده است: برخود لازم می‌دانم از زحمات همه نهادهای دست‌اندرکار حج، به‌ویژه؛ بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و تمامی همکاران در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند، قدردانی نمایم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد عاشورای حسینی شیرخوارگان حسینی عاشورا تاسوعای حسینی محرم حسینی همایش شیرخوارگان حسینی محمد اسلامی حج وزارت راه و شهرسازی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان

امیرعبداللهیان درباره سفر رئیسی به پاکستان نوشت: هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه ایکس در خصوص سفر رئیس جمهور‌ اسلامی ایران به پاکستان طی پیامی نوشت:

در اولین روز سفر جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور کشورمان و در چارچوب پیگیری سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، از کشور برادر و مسلمان پاکستان بازدید کردیم.

گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور،  شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، 8 سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابطحجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان به 10 میلیارد دلار می‌رسدیادداشت| پاکستان و دیپلماسی همسایگانی دولت سیزدهمپاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت 10 میلیارد دلاری برای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند