Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@12:08:32 GMT

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران وارد پکن شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۵۷۰

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران وارد پکن شد

خبرگزاری مهر: سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در بدو ورود به فرودگاه پکن علاوه بر مقامات بلند پایه نظامی چین، از سوی «محمد کشاورز زاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران و دیپلمات‌های ایرانی در پکن، مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی جمهوری خلق چین، بررسی تحولات منطقه، تعمیق روابط دو جانبه دفاعی و گسترش همکاری‌ها از مهمترین اهداف سفر سرلشکر باقری به چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل کمیسیون مشترک نظامی ایران و چین و بازدید از مراکز صنعتی و علمی و سخنرانی برای نخبگان علمی و نظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی چین از دیگر برنامه‌های سرلشکر باقری در این سفر سه روزه است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس ستاد کل نیرو های مسلح پکن سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم

رژه نیرو‌های مسلح در سنندج در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان  با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

در این آیین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این ارتش را نسبت به سایر ارتش‌های دنیا متفاوت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیل زارعی کوشا تاکید کرد: امروز با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی، کشور ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا است.

وی با اشاره به عملیات غرورمندانه سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل بیان کرد: این اقدام گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

استاندار کردستان با اعلام اینکه این اقدام تنبیهی موجب امیدآفرینی در بین آزادگان جهان شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام بنا نهاده شده و براساس فرامین رهبر حکیم انقلاب امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: این اقدام غیورمردان سپاه در وعده صادق، تمام کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند خوشحال و امید را در قلب آنان زنده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • حسین انتظامی: مصاحبه سرلشکر باقری درباره عملیات تنبیهی یکی از بهترین مصاحبه‌های یک مقام ارشد نظامی است!