Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:18:17 GMT

۳ کشته و زخمی حاصل تخطی از سرعت مطمئنه در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۵۹۵

۳ کشته و زخمی حاصل تخطی از سرعت مطمئنه در ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام به مهران، مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس راه مشخص شد یک دستگاه  خودرو پژو ۲۰۶ به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و یک نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه ایلام  یادآور شد:علت تامه این تصادف توسط کارشناسان پلیس راه،برخورد به شی و خروج از جاده به علت تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با پیگیری های انجام شده این خودرو متعلق به زائران استان قم بوده که قصد سفر به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی مهران داشته اند که از زائران عتبات عالیات خواهشمندیم با توجه به عدم آشنایی به جاده، در محورهای مواصلاتی استان ایلام با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با توجه به تابلوهای راهنمایی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی رانندگی کرده و از انجام هرگونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

کد خبر 4715527

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف پلیس راه تصادفات رانندگی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد اربعین حسینی خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

سیروس نادری زرنه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

ارکواز ۸۰

آبدانان ۶۵

دهلران ۶۵

ایوان ۵۸

سرابله ۵۴

ایلام ۵۱

هلیلان ۴۴

مهران ۴۰

دره شهر ۴۹

بدره ۳۰

لومار ۲۲

کد خبر 6087181

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌