Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@22:58:16 GMT

شمار شهدای عاشورا در نیجریه به 12 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۷۱۹

شمار شهدای عاشورا در نیجریه به 12 نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نیروهای دولتی روز سه‌شنبه با حمله به عزاداری شیعیان نیجریه در شهر کادونا دست کم 12 نفر را به شهادت رساندند.

به گزارش پرس‌تی‌وی، نیروهای دولت نیجریه علاوه بر حملات به عزاداری مردم، برای برهم زدن عزاداری‌ها در این کشور از گاز اشک آور استفاده کرده‌اند.

شاهدان عینی در ابوجا پایتخت نیجریه به پرس‌تی‌وی گفتند، که نیروهای دولت برای جلوگیری از برگزاری عزاداری‌ در پایتخت جاده‌های مختلف را مسدود کرده و مانع از برپایی دسته‌های عزاداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت سه عزادار حسینی در نیجریه در حالی صورت گرفته که فشارها و حملات به شیعیان و رهبران آنها از زمان حمله خونین آذرماه ۱۳۹۴ ارتش به منزل مسکونی «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه همچنان ادامه دارد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شیعیان نیجریه ابراهیم زکزاکی کادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد جمیل الشامی ملقب به «ابو زهرا» از رزمندگان این جنبش که متولد سال ۱۹۸۲ میلادی در منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان است، در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

حزب‌الله روز گذشته نیز اعلام کرد که «محمد حسین مصطفی شحوری»ملقب به «جابر» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «الشهابیه» در جنوب لبنان و متولد سال ۱۹۹۴بوده است.

همچنین جنبش امل از متحدان حزب الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود به نام «حسین قاسم کرشت» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان خبر داد.

روز گذشته حزب الله لبنان در حمله موشکی و پهپادی به پایگاهی اسرائیلی در منطقه عرب العرامشه در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد به طوری که شمار زخمی های این حمله بنابر اعلام رسانه های این رژیم به بیش از 11 نفر رسید.

دیگر خبرها

  • هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت