Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون گلف گفت: تنها فدراسیون المپیکی هستیم که در تهران یک وجب زمین برای آموزش و تمرین نه در بخش حرفه‌ای و نه همگانی نداریم. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در تبریز اظهار داشت: آنچه ورزشکار را با انگیزه می‌کند و باعث تمرین و افزایش پشتکار و برنامه ریزی جدی در مسیر قهرمانی  می‌شود، برگزاری مرتب، منظم مسابقات در سطوح مختلف، شهرستانی، استانی، ملی و فراملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا تلاش کردیم در رشته‌های گوناگون تابع فدراسیون از جمله مینی گلف این زمینه را برای ورزشکاران فراهم کنیم و سر و شکل مرتب و منظمی برای مسابقات  به رشته‌های تابع فدراسیون بدهیم.

وی در ادامه افزود:  با توجه به اینکه برخی از استان‌ها برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند، به فراخور امکانات و وضعیت و تجربه آنها میزبانی‌ها اعطا شد که ضمن تمرکز‌زدایی میزبانی از تهران باعث افزایش محلی و منطقه‌ای در استان‌ها خواهد شد. در مسابقات تبریز پیش بینی می‌کنیم که بیش از نیمی از استان‌ها شرکت‌کنند و امیدوارم‌ انتخابی تیم ملی را از بین برترین‌های این مسابقات انجام دهیم و در مسابقات آتی بین المللی تیم ملی را برای حضور در مسابقات معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون گلف یادآور شد: با توجه به اینکه تیم اردبیل در مسابقه اوپن جهانی و آسیایی به عنوان نماینده ایران مدال‌های خوش رنگی در بخش انفرادی و تیمی کسب کرده است، جایگاه خوبی در مینی گلف دنیا داریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی درخصوص میزبانی مسابقات مینی گلف آسیا در سال 2020 توسط ایران، گفت: با توجه به اینکه موافقت اولیه فدراسیون‌جهانی را برای میزبانی مسابقات آسیایی و اوپن جهانی گرفتیم، در تلاشیم تا در جزیره کیش شرایطی باشد تا میزبان‌ تیم‌ها در سال 2020 باشیم. با توجه به شرایط این جزیره اگر مسئولان کیش همراهی کنند برای میزبانی مشکل خاصی نداریم. در مسابقات چین در مهر ماه میزبان نهایی اعلام‌خواهد شد.

عزیزی در خصوص برگزاری جام ایثار در باشگاه مینی گلف مینیاتور در پارک ملت تهران، تصریح کرد: با توجه به اینکه از 31 شهریور هفته دفاع مقدس را در پیش داریم و نگاه فدراسیون گلف در مناسبت های کشور همراهی با آنها است، علاقه مند بودیم برای قدردانی از جامعه شریف ایثارگران اعم از خانواده معظم ایثارگران، جانبازان، شهدا و عزیزانی که در دوران تاریخ معاصر کشور از دفاع مقدس و سایر مراحل زحمات و از خودگذشتگی داشتند به خصوص مدافعان حرم که شاهد جانفشانی آنها هستیم،  رویدادی را پیش بینی کردیم‌.

وی در خصوص آخرین تصمیم در خصوص زمین گلف مجموعه انقلاب گفت: با توجه به اینکه در نظر داریم تیم‌های ملی ما در گلف و سایر رشته‌های فدراسیون به خوبی شکل گیرد، امیدواریم با چشم اندازی که داریم با گرفتن اختیار زمین گلف انقلاب با کمک و همیاری وزارت وررش در مسیر  حرفه‌ای برای آماده سازی تیم ملی گام برداریم. از سوی دیگر می‌توانیم در جهت جذب ورزشکار و بازیکن جدید و همگانی این رشته گام برداریم.

عزیزی گفت: تنها  فدراسیون المپیکی هستیم که در تهران یک وجب زمین برای آموزش و تمرین نه در بخش حرفه‌ای و نه همگانی نداریم. با توحه به اینکه کمترین بودجه را در بین رشته‌های المپیکی داریم علی رغم کمک‌های اسپانسرها و حامیان مالی  فاصله زیادی داریم تا ساختارهای درونی و نیاز فدراسیون را تامین و به جایی برسیم که بتوانیم برای زیر ساخت‌ها از جمله زمین را هزینه کنیم. در قدم اول باید آنچه وزارت ورزش در اختیار دارد را به صورت بهینه استفاده کنیم و راه آن هم این است که زمین گلف انقلاب را در اختیار ما قرار دهند و مذاکرات خوبی را شرکت توسعه و اماکن ورزشی داشتیم و امیدواریم برای نهایی شدن آن‌ گام‌های موثرتری برداشته شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف در تبریز



انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باتوجه به سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه‌ای که صبح امروز بین حسین پورمحمدی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیئت سوارکاری شهرستان برگزار شدمقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم‌های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن