Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفت و گو با مهر در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می شود.

خدایاری تصریح کرد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرکسی که می گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می رود باز هم اعصابش به هم می ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می کند.

خدایاری خاطرنشان کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

وی افزود: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی نکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مشکلی داشتم الان اعلام می کردم ولی می گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام مشکلی نه داشته ایم و نه داریم.

خدایاری گفت: پیکر دختر من را بعد از فوت تحویل دادند و مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

وی در پایان گفت: از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سحر خدایاری سلبریتی استقلال خودسوزی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم

به گزارش ورزش سه رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش سپاهان در جریان بازی خارج از خانه این تیم مقابل ملوان کارت زرد گرفت.

بعد  از این اخطار گفته شد این بازیکن با دریافت این کارت زرد پنج اخطاره شده و دیدار حساس هفته بیست و پنجم تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داده است که این مساله با توجه به سابقه حضور رضاییان در پرسپولیس می توانست اتفاق مهمی باشد.

با این وجود رضاییان بلافاصله بعد از بازی در انزلی و پیروزی تیمش با استوری اینستاگرامی به خبر محرومیتش واکنش نشان داد و تکذیبش کرد.

رضاییان با انشار تصویری از شادی گل دوم سپاهان که شهریار مغانلو کفش های او را به خاطر پاس گلش به صورت نمادین واکس می‌زند، نوشت:« نمیدونم برای چی خبر دروغ میزنید!خسته نمیشید؟من 3 کارت زرد دارم و برای بازی بعدی هیچ مشکلی ندارم...آرزوی حال خوب.»

با این حساب رضاییان فرصت این را خواهد داشت تا مقابل تیم سابقش بدرخشد و حضور او در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های آن مسابقه بیافزیاید.

دیگر خبرها

  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد