Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:00:07 GMT

کسب ۴ مدال برای دوچرخه سواری استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۰۹۷۳

کسب ۴ مدال برای دوچرخه سواری استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عزیزی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت : تنها ورزشکار پاراسایکلینگ، هیئت دوچرخه سواری در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار گردید صاحب ۴ مدال رنگارنگ شد.

او گفت : در مسابقات قهرمانی کشور پاراسایکلینگ و نابینایان و کم بینایان دوچرخه سواری سال ۹۸ در بخش پیست و جاده که از مورخ ۱۳ لغایت ۱۵ شهریور ماه در استان تهران برگزار شد شاهین اکبری ورزشکار تیم استان کرمانشاه در این رقابت‌ها توانست ۳ مدال نقره و ۱ مدال برنز را به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی افزود : مسابقات قهرمانی کشوری پاراسایکلینگ و نابینایان و کم بینایان دوچرخه سواری سال ۹۸ در بخش پیست و جاده که در استان تهران برگزار شد، شاهین اکبری ورزشکار تیم استان کرمانشاه توانست در ۴ ماده این رشته در جایگاه مطلوبی قرار بگیرد.
عزیزی خاطر نشان کرد: شاهین اکبری ورزشکار پاراسایکلینگ، در این رقابتها؛ در ماده تایم تریل انفرادی جاده مدال نقره، در ماده ۴ کیلومتر پیست مدال نقره، در ماده استقامت جاده مدال نقره و در ماده یک کیلومتر پیست مدال برنز را برای خانواده دوچرخه سواری بدست آورد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه افزود: مسابقات پاراسایکلینگ با رقابت ۱۰ تیم و ۱۸ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور در ورزشگاه تختی و پیست ورزشگاه آزادی تهران صورت گرفت.

این مقام مسئول در خصوص ورزش دوچرخه سواری و ورزشکاران پاراسایکلینگ و نابینایان و کم بینایان استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه با داشتن ۲ میلیون نفر جمعیت استان و داشتن چنین استعداد‌هایی در بخش‌های مختلف رشته دوچرخه سواری متاسفانه از وجود پیست دوچرخه سواری محروم هستیم و امکاناتی برای این ورزشکاران نداریم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال

مرتضی ساوه شمشکی نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به برگزاری هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی در ایران، اظهار کرد: پیست بین‌المللی اسکی توچال میزبان تمرین مشترک تیم‌های ملی اسنوبرد ایران و روسیه بود و قهرمان روسی جهان نیز در این تمرین حضور داشت. همچنین  هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد از روز گذشته(۲۸ فروردین) با حضور اسکی بازان کشور روسیه در پیست بین المللی توچال در حال برگزاری است. 

ساوه شمشکی تصریح کرد: در پایان رقابت های روز نخست در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا ( قهرمان دنیا) از روسیه در جایگاه نخست قرار گرفت و اولگا نایدیاکینا و پولینا کاریموا هردو از روسیه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند. 

 نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه این رقابت ها امروز(۲۹ فروردین) نیز در رشته مارپیچ بزرگ ادامه دارد، گفت: امیدوارم تیم ملی اسکی کشورمان در روز دوم این رقابت ها بتواند با کسب امتیازات لازم مجوز حضور در مسابقات آتی قهرمانی جهان و المپیک را کسب کند.

ساوه شمشکی ادامه داد: تیم ملی اسکی روسیه هفته گذشته به منظور برگزاری اردویی مشترک با تیم ملی اسکی کشورمان به ایران سفر کردند و سپس با میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال در هتل ایستگاه هفتم این مجموعه اسکان داده شدند و تمرینات خود را در این پیست دنبال کردند.

او عنوان کرد: ورزشکاران اسکی روسیه از برف مناسب و فاصله نزدیک پیست بین المللی توچال به پایتخت ابراز خرسندی کردند و گفتند این حجم از برف در این فصل سال و با این فاصله کوتاه به شهر تهران بی نظیر است.

نایب‌رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: در هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد سوفیا نادیرشینا قهرمان نامدار جهان در این رشته نیز حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته