Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که هیچ چیزی مانع امضای توافقنامه صلح میان این رژیم و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نخواهد شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با کانال هفتم تلویزیون این رژیم در پاسخ به سئوالی درباره تقویت روابط میان تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اظهار داشت : حرف و سخن درباره یک مسئله مهیج و هیجان انگیز است، روابط(میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس) روابطی در سطح اطلاعاتی امنیتی و غیرنظامی است و من برای پیشبرد این روابط در سطح سیاسی کار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت : من به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر هنگام انتصابم به عنوان وزیر خارجه گفته بودم که اولین ماموریت من، تقویت قدس و انتقال سفارتخانه ها و دفاتر(دیپلماتیک) به این شهر است.

وی افزود: دومین ماموریت من، تقویت روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج(فارس) است و هیچ دلیلی برای امضا نشدن توافقات صلح میان اسرائیل و این کشورها وجود ندارد.

تسریع در روند عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی از ایستگاه نمایشگاه اکسپو 2020

خبر دیگر اینکه در ادامه اشکال و شیوه های مختلف رژیمهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برگزاری نمایشگاه بین المللی موسوم به اکسپو 2020 بهانه و دستاویز جدید سازشکاران برای ادامه خیانت به مسئله فلسطین و ملت آن است.

رژیم صهیونیستی برای اولین بار و پیش از افتتاح نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی که 172 روز به این زمان باقی مانده از غرفه اسرائیلی شرکت کننده در این نمایشگاه از طریق ویدئو پرده برداشت، این مطلب را پایگاه اکس نات رژیم صهیونیستی وابسته به یدیعوت آحرونوت فاش کرده است.

این رسانه افزود غرفه اسرائیلی ممکن است اهمیت فراوانی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه داشته باشد، نه ضرورتا به خاطر مهندسی معماری و طراحی آن بلکه به سبب حساسیت سیاسی و کنجکاوی کسانی افتتاح غرفه اسرائیلی را در این کشور عربی همراهی می کنند.

نمایشگاه جهانی اکسپو هر پنج سال یک بار برگزار می شود و به مدت حداکثر شش ماه ادامه می یابد، رژیم صهیونیستی هنوز میزبانی این نمایشگاه را برعهده نگرفته است.

این رسانه آورده است در حالی حاضر بازدید مجازی تنها ابزاری است که برای ساکنان امارات که علاقه مند به دیدار از اسرائیل هستند، و نیز آن طور که به نظر می رسد برای شهرک نشینان اسرائیل که تمایل دارند به دبی سفر کنند، به شمار می رود، تا کنون اجازه به اسرائیلی ها برای سفر به دبی حتی در دوره برگزاری نمایشگاه اعلام نشده و وزارت خارجه اسرائیل هم از موضع گیری در این زمینه خودداری کرده است.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی، غرفه اسرائیل در نمایشگاه دبی در یک موقعیت نسبتا مرکزی در کنار غرفه ایتالیا قرار دارد.

این رسانه آورده است زبان عربی، زبان اساسی در غرفه اسرائیل خواهد بود، هر چند قانون قومیت درکنست تصویب شده که زبان عربی را به عنوان یک زبان رسمی لغو کرده است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل خلیج فارس بنیامین نتانیاهو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل خلیج فارس بنیامین نتانیاهو اسرائیل خلیج فارس بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟

وزیر خارجه رژیم اسرائیل بعد از عملیات ایران در فلسطین اشغالی می‌گوید که با مقامات ارشد چند کشور درباره تحریم برنامه موشکی ایران گفتگو کرده است.

به گزارش فارس، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، صبح امروز (سه‌شنبه)، گفت که تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است.

او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت صبح امروز، به ۳۲ کشور پیام فرستاده و با ده‌ها وزیر خارجه و مقامات ارشد دیگر کشور‌ها درباره تحریم برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه گفتگو کرده است.

وزیر خارجه اسرائیل در ادامه نوشت: «الان و پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود.»

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال تعمیق است
  • دست‌وپا زدن «کاتس» درپی ضربه کاری به مهمترین پایگاه هوایی اسرائیل
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟