Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:45:29 GMT

حضور در تورنمنت چین تصمیم جسورانه و شجاعانه‌ای بود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۱۶۵

حضور در تورنمنت چین تصمیم جسورانه و شجاعانه‌ای بود

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره حضور تیم کویت در تورنمنت چین گفت: این اولین تورنمنت رسمی است که تیم کویت در آن حضور دارد، پیش از این نیز در کمپ کرواسی شرکت کرده‌ایم و چهار بازی دوستانه انجام دادیم؛ سه تیم از باشگاه‌های کرواسی و یک تیم از اسلوونی در این کمپ حضور داشتند. به طور کلی، تیم ملی فوتسال بانوان کویت حدود سه ماه است که تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت در ادامه تأکید کرد: پیش از آن مشغول برنامه‌ریزی، تحقیقات، راه‌اندازی لیگ، تشکیل هسته اولیه تیم ملی و راه‌اندازی چند مرکز استعدادیابی بوده‌ایم. سه ماه است که به طور جدی و منظم تمرینات تیم ملی را پیگیری می‌کنیم. زمانی که برای حضور در تورنمنت چین دعوت شدیم، خیلی بر روی این موضوع فکر کردم که آیا تیم را در این مسابقات شرکت دهم یا خیر؟ با توجه به اینکه یک سال تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا زمان باقی مانده است، تصمیم گرفتم تا در این مدت تیم تجربه خوبی کسب کند و حضور در این تورنمنت و بازی مقابل تیم‌های خوبی مانند چین و تایلند، محک خوبی برای بازیکنانم است و در این تورنمنت می‌توانیم به این دست یابیم که کجای کار قرار داریم و نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

وی افزود: به هر حال تصمیم آسانی نبود، می‌دانستیم که کار سختی در این تورنمنت داریم اما تصمیمی جسورانه و شجاعانه گرفتم. می‌دانستم که فاصله تیم ما با تیم‌هایی مثل تایلند و چین بسیار زیاد است اما به این نتیجه رسیدم که باید کسب نتیجه را کنار بگذارم و کمی جسورانه حرکت کنیم چرا که در مقطع فعلی، نتیجه اصلاً برای ما اهمیت ندارد و خوشبختانه این تفکر را راه انداخته‌ایم.

مظفر اظهار کرد: تیم بی‌تجربه‌ای در اختیار دارم، بازیکنانم بازی‌های بین‌المللی را تجربه نکرده‌اند و لازم‌ است که تا می‌توانیم آنها را برای کسب تجربه در چنین رویدادهایی شرکت دهیم. صرف‌نظر از تجربه، باید آنها را در معرض روزها و شرایط سخت قرار دهیم. همانطور که می‌دانید تیم‌های ایران، تایلند، چین و ژاپن، چهار مربع قدرت در آسیا هستند که دو تیم تایلند و چین در این تورنمنت حضور داشتند. این دو تیم نسبت به مسابقات ۲۰۱۸ بسیار پیشرفت کرده‌اند و حریفان سختی برای ما بودند. نتیجه را مقابل حریفان واگذار کردیم اما لازم است تا در چنین رویدادهایی محک بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مقطعی نیستیم که بخواهیم به نتیجه فکر کنیم و نتیجه برایمان مهم باشد. ابتدای راه قرار داریم و کسب تجربه از هر چیزی برای ما حائز اهمیت است. برای حضور تیم کویت در تورنمنت چین، تصمیم جسورانه‌ای گرفتم. قطعاً شرکت در این مسابقات، دستاوردهای بهتری از عدم حضور در آن برایم داشت. با وجود شکست در مسابقات، بسیار راضی هستم؛ احساس می‌کنم تصمیم درستی گرفته‌ام چرا که تجربه گرانبهایی به دست آمد که می‌تواند در ادامه راه بسیار به ما کمک کند. با بررسی نقاط ضعف می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری برای ادامه راه داشته باشیم.

مظفر درباره تورنمنت چین گفت: این تورنمنت حدود ۱۰ سال است که در بخش مردان برگزار می شود اما در بخش زنان سال نخست است که برگزار می شود و تیم کویت در آن شرکت کرد.

کد خبر 4714629 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرزاد مظفر فوتسال بانوان چین تیم ملی فوتسال بانوان کویت تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی بسکتبال آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران فوتسال مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال فولاد خوزستان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G۲) که از روز جمعه ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد آغاز شده بود روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با شناخت برترین‌های تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

سعیده نصیری تنها نماینده بانوان تکواندو مازندران در وزن ۴۹- کیلوگرم به همراه ۵ ملی پوش دیگر راهی این رویداد شد که در نهایت با کسب مدال برنز اولین مدال غیر از طلا را در اعزام‌های بین المللی خود ثبت کرد، نصیری ۵ مدال طلا از تورنمنت‌های مختلف داشته و این تنها برنز وی است که با طلای کیانی تیم ملی تکواندو کشورمان به ۲ مدال ارزشمند در تورنمنت صربستان دست یافت.

هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم مازنی بعد از یک دور استراحت «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و در دیدار بعدی مقابل «لنا استاکوویچ» حریف عنوانداری از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا رو به رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل قبول برابر نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان در رقباتی نزدیک و دیدنی با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی بود. مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • کسب مدال برنز تکواندوکار مازنی در تورنمنت صربستان
  • شمس لنگرودی: هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • تصمیم رئال مادرید: ناچو - رودیگر، زوج خط دفاعی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی
  • اعزام ۱۱ بوکسور ایران به تورنمنت قرقیزستان