Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه آهن شرق کشور در طبس از ثبت بالاترین رکورد بارگیری در این اداره کل از ابتدای تاسیس تا کنون خبر داد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه آهن شرق کشور، محمدرضا چنگانی ‌اظهار داشت: ناوگان ریلی باری این اداره کل موفق شد در 16 شهریورماه با بارگیری 536 دستگاه واگن به وزن 32 هزار تن در 24 ساعت رکورد تازه ای در تاریخ این اداره کل ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با همت وتلاش جهادی مجموعه تلاشگران اداره کل راه آهن شرق و تعاملات ایجاد شده بین صاحبان بار و مالکین واگنها، همچنین حل مشکلات خطی و تامین  به موقع واگن این موفقیت حاصل شد.

مدیرکل راه آهن شرق بیان کرد:  این آمار در تاریخ 14 ساله این اداره کل  از ابتدای تاسیس در سال 1384 تاکنون بی سابقه بوده و از افزایش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.  

شبکه پارتی لاین تصویری راه آهن شرق راه‌اندازی شدحمل بیش از 6.5 میلیون تن بار در راه آهن شرق ثبت شدبیرجند| شاخص بارگیری در راه آهن شرق 21 درصد افزایش یافت4 محور جدید حمل بار در راه آهن شرق ایجاد شد

وی افزود:در این روز تعداد 376 دستگاه واگن شامل محمولات معدنی از معادن سنگ آهن سنگان، 141 دستگاه واگن حمل ذغالسنگ  از معادن پروده ، 14 دستگاه واگن حمل سیمان از ایستگاه تربت حیدریه و 5 دستگاه واگن حمل بالاست از ایستگاه شیرگشت بارگیری و به مقاصد مختلف حمل گردید.  

چنگانی با قدردانی از تلاش کارکنان زحمتکش راه آهن شرق اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع و مشکلات موجود ،اجرای طرح ها و برنامه های افزایش ظرفیت و ارتقاء بهره وری در ماه های پیش رو نیز شاهد ادامه این روند رو به رشد باشیم.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • یورو رکورد زد
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳