Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) نسبت به توئیت حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مجلس در مورد سخنان علیرضا پناهیان در هیئت میثاق با شهدای این دانشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از سخنان علیرضا پناهیان در هیئت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در مورد شفافیت آرای نمایندگان، این سخنان با واکنش‌های گوناگون برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از جمله حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استاد دانشگاه ابتدا در توییتی ضمن اشاره به اینکه ‏شخصاً با توجه به مصاحبه‌های هر روزه‌اش هیچ‌گاه رای پنهانی نداشته است، افزود: «اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی‌ادبانه به آن توهین کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده‌های غیر اخلاقی، پاکت‌های چند میلیونی دریافت میکنند؟».

اما رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همین توییت اکتفا نکرد و ساعاتی بعد در توییتی دیگر پس از اشاره به واکنش‌های مجازی در مورد این مسئله، نوشت: «‏برخی از ترور شخصیت گذر کرده و برای ترور فیزیکی آماده‌اند. اوباشیگری فرهنگی با تحریک عربده‌های منبری به تهدید جدی امنیت ملی تبدیل می‌شود.»

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) نیز ساعاتی بعد نسبت به موضع‌گیری این نماینده مجلس در مورد سخنران هیئت میثاق با شهدا و سخنانش در مورد شفافیت، در صفحه توییتر خود اینگونه واکنش نشان داد: «‏نماینده محترم! مطالبه‌گری و ‎امر به معروف مسئولین در هیئات حسینی، عربده‌های منبری و تهدیدی علیه امنیت ملی نیست؛ آنچه که چهل سال امنیت این کشور را مصون داشته، همین منبر‌هایی است که ‎پیام حسین در کربلا را به گوش مردم می‌رسانند. چه بلایی به سرتان آمده که از این پیام می‌هراسید؟!»

گفتنی است، در ابتدای شهریور ماه، قید دو و یک فوریت طرح شفافیت عملکرد نمایندگان، در صحن مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شد که رای نیاورد و قید فوریت آن از دستور کار خارج شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم

شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت مدیریت بحران در بحران‌های مصنوعی گفت: مدیران نباید درگیر بحران‌های تصنعی شوند، عده‌ای نیت دارند دعوایی به پا کنند و مدیر را درون رینگ بکشند،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال جاری، سال عجیب و غریبی بود و با تحولات عجیب آغاز شد، سالی که با شهادت یکی از بهترین‌های شهر آغاز شد، امیدوارم نوید بخش سال پرتلاشی باشد.

وی با بیان اینکه برای انجام یک کار محکم و اصولی باید چهار سطح مدیریت پیش‌بینی شود، افزود: سطح اول استراتژیک است که باید بدانیم می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم، به معنی طراحی نقشه راه است که اگر وجود نداشته باشد، خطا می‌رویم و اسیر روزمرگی می‌شویم؛ برنامه ۱۴۱۰ آماده و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید، پس در این سطح نقشه راه قیمتی در اختیار داریم که سرمایه‌گذاری زیادی برای آن انجام شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سطح دوم مدیریتی «برنامه‌ریزی» است، گفت: نقشه راه وجود دارد و می‌دانیم که در هشت سال آینده چه کاری باید انجام شود، سال گذشته برنامه ۱۴۰۳ که برنامه بسیار خوبی است، تصویب شد و در حال حاضر برنامه‌های مبتنی بر برنامه راهبردی را در اختیار داریم، حدود ۷۰۰ پروژه تعریف شده و سطوح آن مشخص است، پروژه‌های شاخص زیر ذره‌بین شهرداری و شورای شهر قرار گرفته و لحظه به لحظه در حال پیگیری، انجام و اجرا است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه سطح سوم مدیریت اجرایی است، تصریح کرد: بر اساس نقشه راه برش یک ساله تعیین شده است و پس از این مدیران اجرایی باید برنامه‌ها را اجرا کنند؛ انتظاری که سال جاری شورای اسلامی شهر از من و متقابلاً من از شما دارم، این است که حساب آن را با سال‌های قبل متفاوت ببینید، اگر سال پیش عالی بودید سال جاری باید عالی‌تر باشد، اگر جهادی بودید، جهادی‌تر عمل کنید، قرار است کنار هم با سرعت حرکت کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بخشی از تغییرات در شهرداری مبتنی بر استراتژی جدید و سیاست ۱۴۰۳ بود، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در کنار هم برنامه ۱۴۰۳ را در حداکثر ظرفیت ممکن تحقق بخشیم، ۳۰ همت بودجه پیش‌بینی شده که با احتساب سازمان‌ها بیش از ۳۴ همت است که باید تلاش کنیم منابع تحقق پیدا کند و متناسب با برنامه‌های بودجه، پروژه‌ها اجرا شود و تحقق پیدا کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بخشی از پاداش و تشویق به کارآمدی گره خورده است، گفت: حدود ۲۵ درصد پرداختی‌های ماهانه متأثر از عملکرد مدیران است، نظام ارزیابی تدوین شده و آماده اجرا است، امیدوارم هرماه در حداکثر ممکن بتوانیم ممنون‌دار افراد باشیم.

وی با بیان اینکه چهارمین سطح مدیریت، مدیریت بحران است، تصریح کرد: هنگام اجرا گاهی با بحران مواجه می‌شویم که انواع مختلفی دارد، بخشی از آن طبیعی است، گاهی به علت اینکه نقشه تأسیسات شهر را در اختیار نداریم اشکالاتی پیش می‌آید، در بعضی پروژه‌های عمرانی همچون شهدای ورزشکار که به‌رغم مطالعات اولیه با تاسیساتی مواجه شدیم که از اختیار شهرداری خارج است و باید سایر ارگان‌ها وارد شوند، هنگام بحران بدترین کار استیصال و درماندگی است، گاهی نیز بحران‌ها علت سیاسی اجتماعی دارد.

قاسم‌زاده با تاکید بر اهمیت مدیریت بحران در بحران‌های مصنوعی گفت: مدیران نباید درگیر بحران‌های تصنعی شوند، عده‌ای نیت دارند دعوایی به پا کنند و مدیر را درون رینگ بکشند، همچون حواشی که در فضای مجازی ایجاد می‌کنند و مدیران را درگیر آن می‌کنند.

مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به کسی باج نمی‌دهد

شهردار اصفهان با بیان اینکه چند دسته از افراد مشکلات شهر را بیان می‌کنند و ما از آن‌ها استقبال می‌کنیم و قابل احترام هستند، افزود: یک دسته فرهیختگان، دغدغه‌مندان یا کارکنان قدیمی شهرداری هستند که مشکلات را با ما در میان می‌گذارند.

وی ادامه داد: دسته دیگر مطالبه‌گرانی هستند که امور شهر را پیگیری می‌کنند، هرچند گاهی برای اینکه حرفشان شنیده شود صدایشان را بلندتر از فرهیختگان می‌کنند، اما باز هم ارزشمند هستند، حتی گاهی شخصاً برای آن‌ها پیام می‌گذارم و پیگیر مطالبشان هستم؛ چه چیز بهتر از اینکه عده‌ای جوان در شهر دنبال اشکالات بگردند و انعکاس دهند، اگر در شهری کنش و واکنش نداشته باشیم این شهر مرده است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه گروه آخر که در حد انگشتان یک دست هم نیستند، مبتنی بر تعاملی که با آن‌ها داشته‌ام، افراد باج‌گیری هستند که فشار می‌آورند تا امتیاز بگیرند، اظهار کرد: این افراد تقریباً شناخته شده هستند، تمام دستگاه می‌دانند این افراد دنبال چه چیزی هستند، به آن‌ها اعلام می‌کنم خودتان را خسته نکنید این مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به کسی باج نمی‌دهد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه اگر بشنوم مدیری به‌خاطر ترس از این افراد امتیاز داده است، با آن مدیر برخورد می‌شود، تصریح کرد: ترکیب این دوره شورای اسلامی شهر مطلوب است، هرچند تمام شوراهای اسلامی شهر اصفهان در زمان حضور منشأ خدمت بودند، اما بافت این شورا متفاوت است، بحث بر سر مسائل به‌صورت جدی در میان آن‌ها در جلسات وجود دارد و پیگیر امور هستند، ولی پس از اتمام

کد خبر 747930

دیگر خبرها

  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است