Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان اکنون نیمه ابری است گفت: از امروز در شرق استان شاهد ایجاد پدیده گردو خاک و در شمال شاهد وزش تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

او افزود: در حالی مردم کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند مردم لاله زار با ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین روز را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

او تصریح کرد: از امروز در استان شاهد وزش تند باد در شمال استان خواهیم بود که این پدیده تا بعد از ظهر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/س

حداقل دمای امروز شهر کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: امروز نسبت به روز قبل از برودت هوا کاسته شده است و تا اواخر هفته افزایش دمای صبحگاهی و طی روز پیش‌بینی می‌شود.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون پیش‌بینی وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر امروز انتظار افزایش ابر و رشد ابرها را داریم و چه بسا بارش‌های پراکنده‌ای در پاره‌ای از نقاط استان شاهد باشیم.

وی افزود: برای فردا عمدتاً افزایش سرعت باد را در پیش داریم و می‌توانیم وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه‌شمالی استان را انتظار داشته باشیم.

زاهدی مطرح کرد: آسمان استان از بعدازظهر و به طور کلی تا اواخر هفته صاف و آفتابی خواهد بود و همراه با افزایش دمای صبحگاهی و طی روز پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: امروز هم نسبت به روز قبل از برودت هوا کاسته شده و کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی 24 ساعت گذشته صفر و 17 درجه سلسیوس گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان بهار با منفی یک درجه سلسیوس سردترین و اسدآباد با 19 درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دمای صبحگاهی و طی روز در همدان
  • بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند
  • پیش‌بینی افزایش دمای تهران/ رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات
  • آسمان صاف همراه با وزش باد ملایم در قم
  • باران ارتفاعات کرمان را سیراب می کند
  • هوای قم طی روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان
  • یزد گرم‌تر می‌شود
  • حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۷ درجه می رسد
  • پیش بینی بارش باران در ارتفاعات کرمان