Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@13:30:21 GMT

دولت اراده‌ای برای پرداخت مطالبات فرهنگیان ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۳۸۰

ضیاءاله اعزازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با اشاره به اختیارات رئیس‌جمهور اظهار داشت: در دولت‌های قبلی جلسه‌ای به عنوان شورای هماهنگی سران قوا تشکیل نیافته بود که این برای اولین بار در طول تاریخ نظام در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی تشکیل شد که  ریاست جلسه شورای هماهنگی سران قوا نیز با آقای روحانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم از کسی که اختیارات فراوانی دارد انتظار بیشتری دارند تا دغدغه‌ها و مشکلات کشور را سریع‌تر حل کند، این در حالی است که ما عمل خاصی را از سوی دولت برای برون‌رفت از مشکلات مشاهده نمی‌کنیم.

اعزازی در ادامه با اشاره به مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این سه سال تمام تلاش خود در این خصوص انجام داد که دراین راستا جلسات مختلفی با وزرای آموزش و پرورش، کارشناسان بودجه وآقای نوبخت برگزار کردیم که متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت اراده‌ای برای پرداخت مطالبات فرهنگیان ندارد ابراز کرد: سال گذشته نیز آقای نوبخت در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضوریافت و قول مساعد داد تا در اولین فرصت مطالبات فرهنگیان پرداخت شود که متاسفانه به قولش عمل نکرد.

وی ادامه داد: ابزار نظارتی مجلس نیز سؤال و استیضاح است که در این راستا وزیر آموزش و پرورش تازه روی کار آمد و باید قبلی‌ها پاسخگو می‌بودند، تذکر و استیضاح از سازمان برنامه و بودجه نیز درآیین نامه نیامده و از اختیارت مجلس خارج است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی