Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا تلاش می‌کند آن را محاصره کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: ما در حال جنگ در نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسرائیل می‌خواهند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا تلاش می‌کند آن را محاصره کند.

 

سید حسن نصرالله خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «‌امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم‌ها، نه فقر و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع) ما تو را تنها نمی‌گذاریم.»

 

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که فرمانده خیمه‌گاه مقاومت، رهبر انقلاب اسلامی و مرکز آن ایران است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم تاسوعای حسینی عاشورای حسینی عاشورا محرم مسجد شیرخوارگان حسینی عزاداری امام حسین ع نماز ظهر عاشورا دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا