Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: ما هنوز به فدراسیون فوتبال واریزی نداشتیم اما کلیت کمک به تیم امید در هیئت اجرایی تصویب شده و ان‌شالله در تخصیص بودجه در مرحله بعد به فدراسیون‌ها، تیم امید نیز مد نظر قرار می‌گیرد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: این نشست شنبه، 23 شهریور ماه برگزار می‌شود البته صورت جلسه این نشست هنوز قطعی نشده و تا قبل از ظهر امروز نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص زمان واریز بودجه به فدراسیون فوتبال به منظور هزینه برای تیم فوتبال امید گفت: ما هنوز به فدراسیون فوتبال واریزی نداشتیم اما کلیت کمک به تیم امید در هیئت اجرایی تصویب شده و ان‌شالله در تخصیص بودجه در مرحله بعد به فدراسیون‌ها، تیم امید نیز مد نظر قرار می‌گیرد.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک، در خصوص مبلغ واریزی به فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مبلغ  واریزی برای تیم‌امید پس از دریافت بودجه از خزانه دولت مشخص خواهد شد ولی آنچه مسلم است این است که از دوره‌های قبل کمتر نخواهد بود.

وی درباره زمان واریزی مرحله سوم به فدراسیون‌های ورزشی و مبلغ آن گفت: بنا داریم مرحله بعدی واریزی مهرماه باشد ولی مبلغ آن مشخص نیست و بسته به دریافتی از خزانه دارد.

خزانه دار کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه اختصاصی دولت برای المپیک 2020 افزود: تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده و از ردیف مورد نظر برای المپیک دریافتی  نداشتیم امیدواریم دولت درآمد داشته باشد و از این بخش دریافتی داشته باشیم.

وی در ادامه به کسب سهمیه المپیک‌توسط تیم ملی بسکتبال اشاره و تصریح کرد: کسب این سهمیه خوشحال کننده بود و علی رغم اینکه این رشته فراز و نشیب زیادی را طی کرد تا به این سهمیه برسد، واقعا کام مردم را شیرین کرد و ما هم خوشحالیم که سهمیه‌ای به کاروان ایران اضافه شد. بسکتبال استحقاق این را داشت و رشته‌ای است که در کشور ریشه دارد و سال‌ها در آن کار شده و ما حصل زحمات پیشکسوتان، مسئولین و اهالی بسکتبال باعث شد تا پس از دو دوره غیبت بسکتبال، مجددا در المپیک حضور داشته باشیم. باید به مسئولین فدراسیون و خانواده بسکتبال تبریک گفت و امیدواریم فدراسیون با برنامه ریزی‌های مدون جهت گیرن لازم را برای حضور موفق در المپیک 2020 داشته باشد.

سعیدی در خصوص حقوق ورزشکاران المپیکی و نحوه پرداخت آن به بسکتبالیست‌ها یادآور شد: در آیین نامه‌ای که در وزارت ورزش به تصویب رسید رشته‌های تیمی 50 درصد این حقوق را دریافت می‌کنند. این حقوق از تیر ماه سال 97 تا زمان المپیک و به مدت 12 ماه پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص نظارت بر پرداخت این حقوق و رسیدن آن به دست ورزشکار گفت: اینکه حقوق مستقیم به حساب ورزشکار ریخته شود امکان پذیر نیست و حتما باید از طریق فدراسیون باشد. فدراسیون‌ها  نسبت به این موارد توجیه هستند.‌ با تصمیم ستاد مقرر شد این حقوق هر سه ماه یکبار به فدراسیون‌هایی که ورزشکار المپیکی دارند واریز شود و قطعا هم در زمان واریزی در موضوعات واریزی این امر قید خواهد شد.

برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک/ از تیم فوتبال امید حمایت می‌شودارسال مجدد اساسنامه کمیته ملی المپیک به کمیسیون اجتماعی دولتکمیته ملی المپیک اعلام کرد: بیش از 65 میلیارد ریال به حساب فدراسیون‌ها واریز شد



انتهای پیام/

R7890/P/S3,27,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب داوودی ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند، ابراز داشت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران سال ۹۳ سازمان سوادآموزی باید ۲۰ درصد سرانه هزینه تمام شده در دوره سوادآموزی را به عنوان پاداش پرداخت کند که این مهم دست پیگیری است.

کد خبر 6088509

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود