Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:17:01 GMT

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۵۹۵

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برگزار می شود

علی اصغر حاجی محمدی  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در آستانه بازگشایی مدارس، نمایشگاه پاییزه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان از ۲۲ لغایت ۲۹ شهریور ماه به مدت هشت روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی محمدی یادآور شد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی، بهداشتی و همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر، برنج و ... عرضه خواهد شد.

این مسئول در پایان یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برگزار خواهد بود.

کد خبر 4715604

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی قزوین نمایشگاه پاییزه ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران تا 14 فروردین در مصلای امام خمینی (ره) میزبان مراجعه کنندگان است. در این بخش، بیست نهاد و مرکز حوزوی، خدمات مختلف مشاوره ای و پژوهشی را ارائه می کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • نمایشگاه و فروش کتب علوم قرآنی در ارومیه
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • خدمات بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران