Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:29:47 GMT

رسانه ها اخبار پر محتوا و امید بخش تولید کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۷۲۸

رسانه ها اخبار پر محتوا و امید بخش تولید کنند

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر عباس میرزاد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان، با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه کشور، افزود: امروز در یک مرحله بزرگ گذار تاریخی قرار گرفته ایم و این رسانه های جمعی هستند که می توانند با تولید اخبار امید بخش در حکم متولیان تبلیغات جنگ اقتصادی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اهمیت این نقش زمانی پررنگ تر می شود که بدانیم امروز دشمن قصد دارد با اقداماتی سطحی، نسبت به اعتماد عمومی مردم به دولتمردان خدشه وارد کند.

میرزاد ادامه داد: در چنین شرایطی این وظیفه اصحاب رسانه است تا با تولید اخبار پر محتوا و امید بخش ضمن کوتاه کردن فاصله بین مردم و مسئولان حفره های نا امیدی دل شهروندان را پر کنند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که کشور برای تداوم مسیر اقتدار نیازمند وحدت و آرامش بوده و دغدغه‌های اقتصادی امروز مردم به‌عنوان اولویت اساسی دولت و حاکمیت مطرح است، تلاش برای جنجال‌سازی بی‌ثمر و ایجاد ناامنی روحی و روانی برای مردم، مصداق کامل آب در آسیاب دشمن ریختن است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:  رسانه ها باید در برابر جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه کشور و دولت نقش آفرینی کنند و این موضوع باید در دستور کار شواری اطلاع رسانی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای آنکه بتوان یک اطلاع رسانی منسجم در این استان داشته باشیم باید همه فعالان حوزه رسانه یک همگرایی، هم افزایی و وحدت رویه خوبی داشته باشند چرا که در چنین شرایطی می توان شاهد رشد و توسعه همه جانبه در همه بخش های هرمزگان باشیم.

میرزاد رمز موفقیت در برابر دشمن را وحدت، هماهنگی و انسجام با محوریت ولایت مطلقه فقیه دانست و بیان کرد: ولایت، مردم و مسئولان سه ضلع مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن هستند.

وی همچنین تصریح کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و امیدوار کردن مردم فعالیت شبانه‌روزی و مخلصانه رسانه ها و مسئولان مانند دوران دفاع مقدس را می‌طلبد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه تبلیغات دولت رسانه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند