Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی پر گل شاگردانش مقابل کوزوو به ضعف تدافعی سه‌شیر در این بازی اعتراف کرد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی انگلیس شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2020 میهمانش کوزو را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و چهارمین برد متوالی‌اش در چهار بازی انجام داده در این رقابت‌ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لطف این پیروزی، سه‌شیر 12 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد، ضمن اینکه مردان گرث ساوت‌گیت با کسب یک پیروزی دیگر در بازی ماه آینده‌شان مقابل جمهوری چک می‌توانند در فاصله سه دور به پایان رقابت‌ها صعودشان به مرحله نهایی را قطعی کنند. با تمام اینها ساوت‌گیت بابت اشتباهات فردی که مردانش مقابل کوزوو مرتکب شدند، ابراز نگرانی کرد. کوزوو در این بازی بعد از تنها 34 ثانیه پیش افتاد که این گل حاصل اشتباه فردی بازیکنان انگلیس بود، البته برتری تیم میهمان تنها 7 دقیقه دوام داشت. در این بازی همچنین هری کین یک پنالتی انگلیس را از دست داد و اولین گل‌های ملی جیدون سانچو هم برای سه‌شیر به ثمر رسید.

ساوت‌گیت پس از بازی گفت: عجیب و غریب بود. هم آمار و ارقامی فوق‌العاده داشتیم هم آماری ضعیف. به همین دلیل می‌گویم عجیب و غریب بود. همه چیز برای همه واضح بود پس دلیل نداشت که دوباره فیلم بازی را بازبینی کنیم. اشتباهات فردی ضعیف، شروع ضعیف. من شیوه‌ای که تیم‌مان برای جبران اشتباهاتش در ابتدای بازی تلاش کرد را دوست داشتم، همینطور شیوه‌ای که توپ را در نیمه اول در سراسر زمین می‌چرخاندیم.

انتخابی یورو 2020| برتری آسان فرانسه مقابل آندورا/ رونالدو هت‌تریک کرد و انگلیس بازی 8 گله را برد

ساوت‌گیت افزود: در مقطعی کوتاه پس از آغاز نیمه دوم، اشتباهات مضحک، تصمیمات ضعیف، عدم پوشش مدافعان و ... را انجام دادیم و به همین دلیل کار را واقعاً برای خودمان سخت کردیم. مشخصاً یکسری اشتباهات را مرتکب شدیم که واقعاً نگران کننده بودند. حالا اینکه این اشتباهات ناشی از عدم انسجام کافی بازی‌مان بود یا به خاطر فشار موجود روی بازیکنان را نمی‌دانم. باید بررسی کنیم و ببینیم دلیلش چه بوده است اما این اشتباهات واقعاً ابتدایی بودند و باید از آنها درس گرفت. ما مرتکب اشتباهات جنون‌آمیزی شدیم.

سرمربی سه‌شیر سپس به تمجید از چند بازیکنش از جمله استرلینگ و جیدون سانچو پرداخت و ادامه داد: بازی هجومی ما از رحیم استرلینگ گرفته تا جیدون و هری فوق‌العاده بودند. دو بازی اخیر رحیم برای تیم ما در بالاترین سطح بود. من فکر می‌کنم که او مهارنشدنی‌ترین بازیکن تیم ما بود. جیدون هم مانند او در بالاترین سطح بازی کرد. بازی بدون توپ او برای تیم بسیار خوب بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نظامی انگلیسی: ما فقط برای ۱۰ روز مهمات داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جیمز هیپی معاون پیشین وزارت دفاع انگلیس در اظهاراتی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده گفته است در صورت بروز جنگ، کشور ما فقط برای ۱۰ روز مهمات جنگی دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، نشریه ایوینینگ استاندارد با درج اظهارات لو رفته معاون پیشین وزیر دفاع انگلیس نوشت: او این سخنان را در دیدار با شماری از نمایندگان مجلس بیان کرد.
به گفته او این واقعیت در جریان رزمایش مشترک آمریکا و انگلیس آشکار شده است.
ایوینینگ استاندارد نوشت: شماری از اعضای ارشد حزب حاکم از جمله جان میجر نخست وزیر اسبق انگلیس از جرمی هانت وزیر خزانه داری انگلیس خواسته اند بیش از پیش به بودجه نظامی توجه کند و با توجه به جنگ اوکراین و تهدید روسیه و دیگر دشمنان انگلیس، سه درصد تولید ناخالص داخلی را به امور نظامی اختصاص دهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • مقام نظامی انگلیسی: ما فقط برای ۱۰ روز مهمات داریم
  • فریبکاری انگلیس در معامله تسلیحاتی با عربستان