Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:57:24 GMT

ویژگی‌ها و راهنمای خرید مبل چستر و سرویس خواب

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۸۷۷

ویژگی‌ها و راهنمای خرید مبل چستر و سرویس خواب

مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تخت طاووس، سرویس خواب‌های شرکت تخت طاووس با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و به دست افراد حرفه‌ای ساخته‌ شده‌اند و به همین دلیل هیچ‌گونه عیب و ایرادی در کار ساخت آن شاهد نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس از نظر قیمت نیز انتخابی مناسب برایتان خواهد بود و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. کیفیت مبلمان و سرویس خواب‌های تولیدشده در تخت طاووس نیز درجه‌یک ممتاز هست و به همین دلیل می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن‌ها استفاده کنید.

مبل چستر پارچه‌ای بخریم یا مبل چستر چرم؟

همان‌طور که ذکر شد مبل‌های چستر در انواع طرح و رنگ‌های مختلف عرضه‌ شده‌اند اما تنها وجه تمایز مبل چستر تولیدی تخت طاووس را نمی‌توان رنگ و طرح آن دانست؛ چرا که اصلی‌ترین وجه تمایزات مبل چستر را می‌توان جنس پارچه آن دانست و در این رابطه باید گفت: برای ساخت مبلمان چستر از انواع پارچه‌ها استفاده می‌شود و به همین دلیل می‌توانید پارچه مورد نظر را از این میان انتخاب و خریداری کنید. خرید مبل چستر پارچه‌ ای در کنار مبل چستر چرم بسیار مورد توجه قرارگرفته و دلیل محبوبیت آن را می‌توان کیفیت بالا و همچنین مقاومت و استحکام بالای آن دانست. مبلمان تهیه‌ شده توسط مسئولین تخت طاووس به‌هیچ‌عنوان احتمال از بین رفتن نخواهند داشت و می‌توانید به مدت طولانی‌تری از آن‌ها استفاده کنید. برای دوختن این مبلمان نیز از نخ‌های مقاوم استفاده‌ شده است که به‌هیچ‌وجه امکان جدا شدن و همچنین پارگی در آن‌ها وجود نخواهد داشت.

اگر برای خانه خود مبلمان چستر را انتخاب کرده‌اید ما مبل چستر پارچه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم زیرا دارای تنوع پارچه و رنگ‌بندی بیشتر هست (پارچه‌های نظیر مخمل، مازراتی، پورشه، ملیتا، هیمالیا و ...) هست و مبل چستر چرم را برای دفاتر کار خود پیشنهاد می‌کنیم گرچه به سلیقه افراد است.

خرید مبل چستر و سرویس خواب از فروشگاه تخت طاووس

مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی دانست که به زیبایی اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. مبل چستر از جمله پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین مبلمان منزل هست و پشت و کف این مبل به‌صورت لمسه کاری شده است. برجستگی‌هایی که روی مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس در نظر گرفته‌ شده‌اند به شکل لوزی و یا مربع هست و طرح بسیار زیبایی به مبلمان خواهد بخشید. مبل چستر را می‌توانید در انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری کنید. برای دوخت این مبلمان از پارچه‌های مختلف استفاده‌ شده است و به همین خاطر در هنگام خرید می‌توانید محصول مورد نظر را انتخاب کنید. مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس به دلیل ویژگی‌ها و کیفیت عالی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و می‌توانید به‌راحتی آن را با سایر بخش‌های منزل خود ست کنید. طراحی‌هایی که تخت طاووس برای مبلمان خود در نظر گرفته است متناسب با انواع سلیقه‌ها بوده و به همین دلیل استقبال بسیاری از محصولات این شرکت شده است.

ویژگی‌های سرویس خواب mdf ترک در فروشگاه تخت طاووس

سرویس خواب تخت طاووس از بالاترین کیفیت برخوردار هست و می‌توانید تمامی اقلام مورد نیاز از این قبیل را به‌ سادگی از این شرکت خریداری کنید. سرویس خواب mdf ترکیه تهیه‌ شده در این فروشگاه انواع طرح‌ها را خواهند داشت و می‌توانید از میان مدل‌های مختلف موجود، بهترین مورد را خریداری کنید. توجه داشته باشید که سرویس خواب mdf ترک را می‌توانید در انواع اندازه‌های مختلف نیز مشاهده کنید و به همین دلیل امکان خرید آن برای انواع منازل وجود خواهد داشت. باید توجه داشته باشید که در صورت خرید به‌صورت ست کامل محصولات می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای نیز بهره‌مند شوید. سرویس خواب ام دی اف ترک از بهترین مواد اولیه تهیه‌ شده‌اند و استحکام بسیار بالایی خواهند داشت و این سرویس‌های خواب را می‌توانید در انواع رنگ‌های مختلف مشاهده کرده و به‌راحتی با بخش‌های اتاق خود ست کنید.

قیمت مبل چستر و سرویس خواب را بدانید تا خرید بهتری داشته باشید

قیمت یکی از مهم‌ترین مواردی است که حتماً باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و در رابطه باقیمت مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس می‌توان گفت: مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس با توجه به ویژگی‌های مطلوبی که دارند قیمت مناسبی داشته چون شما از تولیدکننده به‌صورت مستقیم خرید می‌کنید. قیمت‌ها در تخت طاووس از ۳/۹۵۰شروع‌شده ارزان‌تر از همه‌جا، مسئولین وب‌سایت تخت طاووس به‌منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش مبل چستر و سرویس خواب تخت طاووس به‌صورت از تولید به مصرف کرده‌اند و به همین دلیل می‌توانید محصول موردنظر را با نازل‌ترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید. جنس تمامی محصولات تخت طاووس نیز درجه کیفی مطلوبی داشته و نباید اقدام به خرید نمونه‌های تقلبی مبلمان کنید. پس همین‌الان تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبلمان خرید مبل سرویس خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی

با این مطلب همراه باشید تا با شگفتی‌های این مقصد جذاب و هتل تاور پلازا دبی اقامتگاهی ایده‌آل در قلب دبی آشنا شوید.

تاریخچه‌ جزیره پالم دبی

داستان پالم جمیرا در سال 2001 آغاز شد، زمانی که شیخ محمدبن‌راشد، حاکم دبی، رویای ساخت بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی جهان را در سر پروراند. این جزیره که به شکل یک درخت نخل طراحی شده، قرار بود به نمادی از نوآوری امارات متحده عربی تبدیل شود. 

ساخت پالم جمیرا چالشی عظیم بود. میلیون‌ها تن سنگ و شن برای ساخت این جزیره عظیم به کار گرفته شد و سال‌ها طول کشید تا این رؤیا به واقعیت تبدیل شود. سرانجام در سال 2008، پالم جمیرا افتتاح شد و دروازه‌های خود را به روی جهانیان گشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاذبه‌های گردشگری پالم جمیرا

پالم جمیرا یکی از سه جزیره مصنوعی در خلیج پارس است. جزیره‌های دیگر پالم دیره و پالم جبل علی هستند. در اطراف این جزیره، صخره‌های مصنوعی و زیستگاه‌های دریایی ایجاد شده است که به منظور حفظ تنوع زیستی و افزایش جمعیت آبزیان در این منطقه ساخته شده‌اند.

امروزه پالم جمیرا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان شناخته می‌شود. این جزیره میزبان هتل‌های لوکس، رستوران‌های مجلل، مراکز خرید بزرگ و انواع و اقسام تفریحات هیجان‌انگیز است. 

خریدهای جذاب: مرکز خرید نخیل (Nakheel Mall) در پالم جمیرا بهشت عشاق خرید است. در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای معروف جهانی و فروشگاه‌های لوکس خرید کنید و یا از رستوران‌های زیبا، سینما و انواع سرگرمی‌ها لذت ببرید.

تفریحات هیجان‌انگیز: پالم جمیرا برای هر سلیقه‌ای تفریحی دارد. می‌توانید در پارک آبی آکواونچر به بازی‌های آبی بپردازید، در آکواریوم غول‌پیکر آتلانتیس غواصی کرده و به دنیای زیر آب سفر کنید ، با بالن بر فراز جزیره پرواز کنید و یا در ساحل شنی استراحت کنید و از آفتاب لذت ببرید.

رستوران‌های بین‌المللی: در پالم جمیرا می‌توانید طعم غذاهای مختلف دنیا را بچشید. رستوران‌های این جزیره از سراسر جهان سرآشپزهای ماهری را گرد هم آورده‌اند تا با ارائه بهترین‌ها، ذائقه هر مسافری را راضی کنند.

هتل‌های رویایی: اگر قصد اقامت در پالم جمیرا را داشته باشید، می‌توانید در هتل‌هایی اقامت کنید که هر کدام قصری مجلل را تداعی می‌کنند و خدمات لوکس و امکانات کاملی را برای لحظات استراحت و تفریح به مهمانان ارائه می‌دهند.

راه های رسیدن به جزیره پالم جمیرا

شما می‌توانید از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی دبی یا تاکسی به این جزیره بروید:

مناسب‌ترین روش، استفاده از مترو است که حدود 45 دقیقه طول می‌کشد. نزدیکترین ایستگاه به جزایر پالم، ایستگاه نخیل است. از ایستگاه مترو با حدود 10 دقیقه پیاده روی، به مونوریل پالم جمیرا می‌رسید. مونوریل شما را به مستقیم به جزیره می برد.

استفاده از اتوبوس نیز روش ارزان ولی زمان‌بر دیگری است. اتوبوس شماره 8 شما را به ایستگاه اتوبوس نخیل متصل می‌کند، که در آن می توانید به مونوریل پالم جمیرا بروید.

استفاده از تاکسی، راحت‌ترین روش ولی پرهزینه ترین است. البته می‌توانید از تاکسی های اینترنتی نیز استفاده کنید که نسبتا ارزان تر هستند. سفر با تاکسی از مرکز دبی تا پالم جمیرا حدود 20دقیقه طول می‌کشد.

نکات سفر به پالم جمیرا

بهترین زمان سفر به پالم جمیرا از اواخر اکتبر تا اوایل آوریل است، زمانی که هوا خنک و دلپذیر است.

با تهیه کارت Nol می‌توانید به راحتی در سیستم حمل و نقل عمومی دبی جابجا شوید.

حتماً از جاذبه‌های دیدنی اطراف پالم جمیرا مانند برج خلیفه، دبی مال و نخل جبل علی دیدن کنید.

در نهایت سفر به پالم جمیرا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. در ادامه مطلب با هتل تاور پلازا دوبی که با موقعیتی عالی در قلب جزایر پالم جمیرا، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامتی لوکس و پرماجرا را به شما ارائه می‌دهد آشنا شوید.

اقامتی لوکس در هتل تاور پلازا دبی

هتل تاور پلازا دبی هتلی 5 ستاره در قلب دبی است که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی کامل، اقامتی رویایی را برای شما رقم خواهد زد و با دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری دبی، مانند برج خلیفه،دبی مال و نخل جبل علی، موقعیتی ایده‌آل برای مسافران دارد.

این هتل در 65 طبقه، واحدهای اقامتی متنوعی دارد. مهمانان در اتاق‌های شیک و مجهز هتل تاور پلازا، از بهترین امکانات رفاهی مانند تخت‌های کینگ، تلویزیون‌های LCD، اینترنت رایگان، مینی‌بار و حمام‌ اختصاصی با لوازم بهداشتی لوکس لذت می‌برند.

امکانات و خدمات هتل

در استخرهای هتل تاور پلازا، می‌توانید شنا کنید و از آفتاب لذت ببرید. برای حفظ تناسب اندام به سالن بدنسازی سر بزنید. مرکز اسپای هتل با انواع ماساژها برای ریلکس کردن در خدمت شماست.

در رستوران‌های هتل تاور پلازا، می‌توانید طعم غذاهای مختلف دنیا را بچشید و از تجربه‌ای منحصر به فرد لذت ببرید و برای صرف نوشیدنی و میان وعده، به کافه بروید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل نیز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای رزرو هتل تاور پلازا و تجربه اقامتی لوکس در دبی با پایین ترین قیمت به فلای‌تودی مراجعه کنید:

رزرو هتل‌های سراسر جهان با بهترین قیمت در فلای تودی

با مراجعه به وبسایت فلای‌تودی می‌توانید لیستی از انواع هتل‌ها در دبی و یا سراسر جهان را به همراه قیمت و تصاویر مشاهده کنید. شما‌می‌توانید پس از مقایسه قیمت‌ها، هتل مناسب خود را به راحتی از میان طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های موجود رزرو کنید.

فلای‌تودی با ارائه گارانتی بهترین قیمت، به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید و ازین لحاظ اطمینان خاطر داشته باشید. فلای تودی، با سابقه درخشان در ارائه خدمات گردشگری و پشتیبانی 24ساعته، به عنوان متخصص سفر در کنار شماست و می‌توانید برای دریافت آسان و مقرون به‌صرفه تمامی خدمات موردنیاز سفر مانند خرید بلیط دبی، خرید تور، دریافت ویزا و... از طریق فلای تودی اقدام کنید.

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان