Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@12:30:30 GMT

ترافیک پرحجم در ورودی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۹۲۴

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در ورودی‌ کلانشهر تهران را پرحجم اعلام کرد و گفت: با توجه به حجم بالای سفرها قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی، پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک سنگینی را در روزهای آخر هفته شاهد باشیم. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران در مقاطعی نیمه سنگین و در برخی مقاطع پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در هر دو مسیر آزادراهی و قدیم  قم- تهران را پرحجم اعلام و تصریح کرد: ترافیک در جاده مخصوص کرج- تهران نیز پرحجم گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی در محور فیروزکوه و ارتفاعات اردبیل اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای استان اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به حجم بالای سفر در روزهای گذشته اشاره و بیان داشت: هموطنان زیادی برای شرکت در تاسوعا و عاشورای حسینی به شهرهای زیارتی یا موطن خویش سفر کرده‌اند؛ بنابراین احتمال می‌دهیم آخر هفته ترافیک سنگینی را در ورودی کلانشهرها به خصوص کلانشهر تهران شاهد باشیم؛ بر همین اساس از هموطنان درخواست می‌کنیم که مدیریت سفر داشته و قبل از شروع سفر وضعیت جاده‌ها را با شماره تلفن 120 و 88255555 جویا شوند منبع: فارس برچسب ها: ترافیک پرحجم ، ورودی پایتخت ، تردد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترافیک پرحجم ورودی پایتخت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند

سرهنگ فیروز کشیر دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادفات منجر به مرگ شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودرو‌ها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می‌پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصد‌ها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بار‌ها اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیر‌ها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می‌کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می‌شود جدا پرهیز کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • ◄ بازنگری محدوده‌ های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت  
  • تهران در جایگاه دوم تصادفات فوتی/ راهکار کاهش خسارات سوانح رانندگی در پایتخت چیست؟