Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهزاد پاکزاد مربی تیم تیراندازی کامپوند گفت: سیاست مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان این است که مثل تمام دنیا اهمیت زیادی به بخش‌های پایه خود می‌دهند ما هم چنین کاری را انجام دهیم. تاریخ انتشار: 09:59 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۲۲۴

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص توجه مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان به رده‌های سنی پایه اظهار داشت: سیاست مسئولان فدراسیون تیراندازی باکمان این است که مثل تمام دنیا اهمیت زیادی به بخش‌های پایه خود می‌دهند ما هم توجه ویژه‌ای به این رده سنی داشته باشیم تا بتوانیم از این طریق پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبل از اعزام به مسابقات جهانی با توجه به رکورد‌های خوبی که کمانداران جوان و نوجوان در تمرینات ثبت کرده بودند، امید زیادی برای کسب مدال داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای بود که کمانداران ما به دلیل کم‌تجربگی و عدم حضور در تورنمنت‌های برون مرزی در برخی مسابقات خوب عمل نکردند. اگر کمانداران ما قبل از شرکت در مسابقات حهانی در چند تورنمنت برون‌مرزی شرکت می‌کردند قطعا عملکرد بهتری ارائه می‌دادند.

مربی تیم کامپوند در ادامه تصریح کرد: دانیال حیدرزاده با وجود بی تجربگی برای نخستین‌بار توانست در قهرمانی جهان در جمع هشت کماندار برتر قرار بگیرد که این افتخار بزرگی برای تیم کامپوند است. فکر می‌کنم با سرمایه‌گذاری روی این کماندار در آینده می‌توانیم به نتایج خوبی در تیم ملی بزرگسالان دست پیدا کنیم. خوشبختانه برای اولین‌بار در بخش میکس مقام چهارم را کسب کردیم. امید زیادی داریم تا این نفرات با ادامه این روند روبه‌رشد جایگزین خوبی برای نفرات با تجربه تیم ملی در سالیان آینده باشند.

پاکزاد در خصوص امکانات موجود در این رشته گفت: امکانات در حد معمول است، اما به هر حال سعی ما بر این است تا بتوانیم از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرایط بهتری را تیراندازان فراهم بیاوریم تا بدون دغدغه خاصی تنها به تمرینات بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان دانیال حیدرزاده المپیک پاریس فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان استان قیام دهم فروردین یزد را در سطح ملی مطرح کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بهاباد با گرامیداشت دهم فروردین سالروز قیام خونین مردم یزد علیه حکومت ستمشاهی اظهار کرد: سومین قیام رسمی ملت، قیام مردم یزد بودکه این اتفاق مهم با گذشت سالها فقط در حد استان مطرح می شود و لازم است مسئولان استان با توجه به سومین حرکت انقلاب ایران در یزد، این واقعه تاریخی را در سطح ملی مطرح کنند.

امام جمعه بهاباد سپس به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه روی این مسئله اصلاً کار نمی شود در حالی‌که امام فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم و بخاطر مهم بودن آن تعطیل اعلام شده که متاسفانه ما کمتر برای این روز کار کرده ایم که اگر در هر کشور دیگری اتفاق افتاده بود بیشتر به آن توجه می شد.

ابراهیمی بشکانی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز قدس عنوان کرد: حتی اگر کسانی هم نمی‌خواهند در نمازجمعه حضور داشته باشند ولی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند زیرا امسال روز قدس باید بخاطر مسائل مسجدالاقصی و کشتا ر مردم مظلوم غزه بدست صهیونیست‌ها، برجسته‌تر از همیشه باشد.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار، نماینده مجلس و مسئولان شهرستان بهاباد گفت: قبل از اینکه نمایندگان وارد مجلس شوند جلسه ای با حضور چهار نماینده، استاندار، ائمه جمعه و فرمانداران گرفته و بصورت حضوری مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به شهرهای کویری که جمعیت کمتری نسبت به شهرهای دیگر دارند شد تا از حقوق قانونی خود محروم نشوند.

ابراهیمی بشکانی ادامه داد: طبق دستور حضرت امام که بعنوان یک سنت تصویب کردند قرار شد دو درصد عوارض معادن به شهرهای بافق و بهاباد تعلق بگیرد گویا شنیده شده عده ای در صدد هستند به نوعی جلوی این اعتبارات را برای شهر بهاباد بگیرند و نگذارند عوارض معدن به این شهر برسدکه امیدواریم صحت نداشته باشد.

امام جمعه بهاباد همچنین با اشاره به اهمیت شبهای قدر و مراسم احیا گفت: شب‌های قدر اوج معنویت رمضان است.

وی بیان کرد: شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم جزو شب‌های احیا هستند که انسان و آدمیت آدمی زنده می‌شود و با استفاده از آن به زندگی معنوی می‌رسد.

امام جمعه بهاباد عنوان کرد: روز قدس یادگار گرانقدر امام راحل (ره) است که مقام معظم رهبری هم بر اهمیت آن اصرار دارند لذا بر ماست در لبیک به فرمان امامین انقلاب در راهپیمایی روز قدس به اتفاق خانواده حضوری چشمگیر داشته باشیم.

کد خبر 6064939

دیگر خبرها

  • مسئولان استان قیام دهم فروردین یزد را در سطح ملی مطرح کنند
  • دولتمردان به رهنمودهای رهبری برای رفع مشکل گرانی توجه ویژه کنند
  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می‌دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می‌شود!
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد