Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@01:13:55 GMT

فرمان ترامپ برای گسترش تحریم‌ها علیه "تروریسم"

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۱۹۴۱

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای که سه‌شنبه از سوی کاخ سفید منتشر شد، تاکید کرد: یک دستور اجرایی برای مدرن‌سازی و گسترش تحریم‌ها برای مقابله با تروریسم صادر کرده‌ام.

او افزود: این فرمان توانایی ما در استفاده از تحریم‌های قدرتمند برای هدف گرفتن تروریست‌ها و حامیانشان را تقویت می‌کند و آنها را از حمایت مالی، تجهیزاتی و لجستیکی در سراسر جهان محروم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادهای مالی خارجی اکنون مطلع هستند که اگر آگاهانه هرگونه تعامل مهم با تروریست‌ها و حامیان تروریست‌ها داشته باشند، با خطر تحریم مواجه هستند.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در جریان دیدار با خبرنگاران در کاخ سفید جزئیاتی ارائه کردند.

پامپئو گفت، این فرمان اجرایی یک دستور پیشین را اصلاح می‌کند که به وزارت خارجه و وزارت خزانه‌داری آمریکا اجازه می‌دهد تا مستقیما رهبران گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها را بدون مرتبط کردن آن‌ها به اقدامات خاص هدف بگیرند.

او همچنین افزود: این فرمان به طور موثرتر و کارآمدتر اشخاص و نهادهایی را هدف می‌گیرد که در امر آموزش تروریست‌ها دخیل هستند و اختیارات جدیدی برای تحریم نهادهای ملی خارجی که آگاهانه با تروریست‌ها تعامل دارند، در نظر می‌گیرد.

وزیر خزانه‌داری آمریکا هم تاکید کرد، فرمان اجرایی ترامپ "به طور چشمگیری قابلیت ما در شناسایی، تحریم و ایجاد بازداندگی مقابل عاملان تروریسم در سراسر جهان را تقویت می‌کند. "   

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم آمریکا علیه نظامیان
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست