Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: اخیرا گزارشی از کوه خواری یکی از زیرمجموعه های جهاد کشاورزی فارس در شیراز در رسانه ها منتشر شد.

کوه خواری که توسط ارگانی دولتی در یکی از مناطق خوش آب و هوای شیراز یعنی کوه دراک صورت گرفته بود.

اما در این مابین کاربران شبکه های مجازی با هشت کوه خواری سازمانی ضمن واکنش به این موضوع خواستار  توقف روند کوه خواری و برگرداندن این اراضی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی راست خدیو کاربری است که به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است:« مگه فکر کردید شیراز هسته های مطالبه گری نداره که می خواید اموال عمومی مردم رو به اسم خودتون بکنید؟».

سید احسان حسینی کاربر دیگر فضای مجازی  نیز در این رابطه گفته که« زندگی شیرازیا رو که سیل شست برد، زمین هاشونم شما بخورید بره. فقط خواجه حافظ شیرازی بی تدبیری شما رو ندیده بود که اونم دید!».

حاج فیدل نام کاربر دیگری است که به پدیده کوه خواری واکنش نشان داده و نوشته است: جهاد کشاورزی برای این ساخت و ساز وسط کوه به شرکت«صادق» مجوز داده، بهشون میگیم این کار خلاف منافع ملیه، میگن مجوز داریم، در منابع طبیعی دست بردن، جاده زدن، دیوار کشیدن، چاه زدن. چرا؟ چون  اینجا«دراک» از مناطق خوش آب و هوای شیرازه.

کاربر دیگری با نام «جنلی» نیز نوشته است: خودت متولی احیای منابع طبیعی باشی، خودتم به شرکت زیرمجموعه به اسم صادق شیراز تشکیل بدی و باهاش کوه خواری سازمانی کنی!

محمد یارمحمودی هم به این پدیده اینطور واکنش نشان داده: هنوز هم شیراز شهر گل و بلبل و طبیعته، البته اگر جهاد کشاورزی با کوه خواری سازمانی آرایش شهر رو به خطر نندازه.

عباس جلالی نیز نوشته است که« بعد از پدیده خونخوار، گوشت خوار، خام خوار و گیاهخوار که پدیده زمینخوار به وجود اومد، امروزه در کوه های دراک شیراز مواجه هستیم با پدیده ای بنام کوه خواری سازمانی، بیش از ۱۰۰ هکتار!».

​​​​

طاها باقری هم نوشته که یکی از بهترین و خوش آب و هواترین فضاهای شیراز کوه های دراک هست که داره توسط افراد  سودجو و ارگان های دولتی تصرف میشه. ۱۳۸ هکتار از این اراضی توسط شرکت صادق زیرمجموعه جهاد کشاورزی تصرف شده و در حال تفکیک و دیوارکشی می باشد.

ستاره نیز کاربر دیگر فضای مجازی است که در این رابطه  نوشته است: جهاد کشاورزی خیلی خیلی خوش اشتهاست که ۱۳۸ هکتار اراضی کوه دراک شیراز رو که از خوش آب و هواترین نقاط اون منطقه است، به شرکت زیرمجموعه اش داده!

همچنین کاربر دیگری نیز به اسم «آدم» نظرش را اینطور نوشته که« وقتی اکوسیستم طبیعت رو بهم بزنی تا ۱۳۸ هکتار از منابع طبیعی کوه دراک شیراز رو به اسم احیاء کردن بگیری و شروع کنی به تفکیک و دیوارکشی و غیره، اگه اسمش کوه خواری سازمانی نیست پس چیه؟ احترام به مادر طبیعته؟

سیده فاطمه ساجدی نیز با نوشتن« بدا شیراز و وضع بی سروسامانش» به این رویداد واکنش نشان داد.

کد خبر 4715637

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین خواری شیراز جهاد کشاورزی فارس ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر