Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@09:41:49 GMT

نامه کوتاه خشم‌آلود استعفای بولتون به ترامپ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۰۳۹

نامه کوتاه خشم‌آلود استعفای بولتون به ترامپ +عکس

خبرگزاری تسنیم: تصویر نامه استعفای بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش یورونیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دیروز سه شنبه با انتشار توییتی از برکناری جان بولتون، مشاور امنیت ملی خود خبر داد.

رئیس جمهوری آمریکا در این توییت نوشته بود: «شب گذشته به جان بولتون اعلام کردم که دیگر به خدمات وی در کاخ سفید نیازی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ در ادامه با اشاره به مشاور امنیت ملی خود، چهره‌ای شناخته شده با سیبیل معروف و مواضع بسیار تند در قبال ایران، روسیه و یا کره شمالی تاکید کرد: «من همانند خیلی افراد دیگر در دولت با شماری از پیشنهاد‌های وی به شدت مخالف بودم.»

جان بولتون نیز در نخستین واکنش با انتشار توییتی اعلام کرده است که دوشنبه شب پیشنهاد استعفای خودش را با دونالد ترامپ مطرح کرده، اما رئیس جمهوری آمریکا به او گفته است که «بگذار فردا در این باره صحبت کنیم.»

برخی منابع آگاه فاش کرده اند که اختلافات پیشین رئیس جمهوری آمریکا با جان بولتون بر سر مسائل مختلف پس از توافق اخیر واشنگتن با طالبان تشدید شد و مسئله برکناری مشاور امنیت ملی کاخ سفید از همین نقطه کلید خورد.

بر اساس این گزارش جان بولتون مخالف سرسخت توافق با طالبان بود و از این رو به طور کلی از روند مذاکرات فشرده فرستاده آمریکا و نمایندگان طالبان کنار گذاشته شده بود.

واشنگتن پست اخیرا به اختلاف نظر‌های موجود میان ترامپ و بولتون در خصوص روند صلح با طالبان اشاره و از همین مسئله به عنوان دلیل اصلی دعوت نشدن مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یکی جلسات مهم دولت در باره بحران افغانستان یاد کرده بود.

متن نامه استعفای بولتون بسیار کوتاه است و بر اختلافات وی با ترامپ صحه می‌گذارد و به نوعی خشم نیز در آن دیده می‌شود. دیلی بیست در این باره نوشته استعفای بولتون نشان می‌دهد رابطه میان وی و ترامپ از مدت‌ها قبل شکراب بوده است.

بولتون در نامه خود خطاب به ترامپ بدون هیچگونه مقدمه‌ای نوشته است: "بموجب این نامه استعفای فوری خود به عنوان دستیار رئیس جمهور در امور امنیت ملی را اعلام می‌دارم. از اینکه این فرصت را در اختیار من گذاشتید تا به کشورم خدمت کنم سپاسگزارم. "

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: استعفای بولتون ترامپ نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود

به گزارش ورزش سه، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن برابر سپاهان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم هر کسی بازی را دید، لذت برد. امروز تیم ما خیلی خوب بازی کرد و یک بازی منظم و بابرنامه ارائه داد، ولی متاسفانه روی یک اتفاق پنالتی شد و بازی را واگذار کردیم. به نظرم بازی می‌توانست مساوی تمام شود. به مجموعه خوب سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم هر دو تیم در ادامه بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

ویدئو: 330252

او درباره اعتراض اعضای تیم ذوب‌آهن به داوری مسابقه گفت: آقای حیدری امروز هم خیلی خوب قضاوت کرد و به نظرم آن صحنه پنالتی هم پنالتی بود، ولی روی صحنه‌های ۵۰-۵۰ به نفع سپاهان سوت می‌زد. در مجموع خیلی سوت می‌زدند اما به هر حال بازی است. امیدوارم همانطور که ما تلاش می‌کنیم، داورها هم بیشتر تلاش کنند و در هفته‌های آینده قضاوت خوبی داشته باشند. به هر حال توقع از آنها زیاد است. امیدوارم به تیمی مثل ذوب‌آهن که خیلی دنبال بیانیه دادن نیست، نگاه دیگری داشته باشند. ما نمی‌گوییم که به نفع ما سوت بزنند، اما اگر صحنه‌ها را بازبینی کنید، می‌بینید در بعضی صحنه‌ها اصلا نیاز نبود سوت بزنند. صحنه‌هایی را سوت زدند که به نظرم اصلا نظرم می‌توانست خطا نباشد.

کامیابی‌نیا در خصوص صحنه‌ای که در آن اعتقاد داشتند بازیکن سپاهان باید اخراج شود، توضیح داد: بله، ما توقع داریم همانطور که باشگاه‌مان حرفه‌ای عمل می‌کند و اصلا دنبال بیانیه دادن نیست، داوران هم بیشتر دقت کنند‌. تیم‌های دیگر با بیانیه دادن روی داورها فشار می‌گذارند اما تیم باریشه ما با نظم کار خودش را انجام می‌دهد. البته همانطور که بازیکنان اشتباه می‌کنند، داوران هم اشتباه می‌کنند اما امیدوارم در ادامه راه بیشتر تلاش کنند.

بازیکن ذوب‌آهن در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد این این مشکلات را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: تیم جوانی داریم و امسال ناخواسته اتفاقاتی هم برای تیم ما افتاد، ولی روند بازی تیمی ما خیلی خوب است و بابرنامه بازی می‌کنیم. بدشانسی‌هایی در نیم فصل دوم آوردیم، ولی اگر بازی‌هایمان را نگاه کنید، هم موقعیت ایجاد می‌کنیم و هم با نظم بازی می‌کنیم. همانطور که دیدید در بازی با تراکتور هم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم و توانستیم به برد برسیم. امروز هم از دقیقه ۸۰ به بعد ۳-۲ موقعیت صد درصد داشتیم که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. به هر حال هفته به هفته تلاش می‌کنیم تا رتبه‌مان را ارتقا بدهیم.

کمال درباره جو ذوب‌آهن پس از استعفای محمد ربیعی عنوان کرد: محمد آقا نمی‌خواستند جایی بروند، می‌خواستند یک شوک بدهند که خدا را شکر جواب داد. تیم جوانی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. به هر حال اگر باشگاه بخواهد واقعا در سال‌های آینده نتیجه بگیرد، باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد. حتی به نظرم باید قرارداد آقای ربیعی تمدید شود تا بتواند افکارش را طی سال‌های بعد اجرا کند و در نهایت ثمره‌ای ببینیم و باشگاه بتواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • شنا در سیلاب جان ۲ جوان جاسکی را گرفت
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • مشاور امنیت ملی آمریکا: تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد