Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی لیریایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم استان در محله اول و دوم این طرح در سال گذشته ۳۴۰ میلیار ریال تسهیلات و در مرحله سوم و چهارم در سال ۹۸ ، در حدود ۵۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: در همن راستا تاکنون بیش از ۹۰۰ طرح از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شده و زمینه اشتغال برای یک هزار و ۱۲۰ نفر را فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیریایی تصریح کرد: تاکنون در حدود یک هزار و ۱۲۱ طرح از سوی کمیته فنی به صندوق ارسال شده است و جذب سریع‌تر تسهیلات نیازمند اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی در شناسایی و معرفی طرح‌ها به این صندوق است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای جذب تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری همچنان فرصت لازم را داریم با این وجود تلاش می‌شود تا در سریع‌ترین زمان تمامی تسهیلات تخصیصی به استان را جذب کنیم.

به گزارش ایرنا، طرح اشتغال روستایی و عشایری از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی به اجرا درآمده و در این راستا یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی و به همین میزان تامین منابع از سوی چهار بانک عامل توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافته است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد و دومین جمعیت عشایری کشور را به خود اختصاص داده است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی

دبیر شواری هماهنگی بانک‌ها استان گفت: امسال هم برای تحقق شعار سال سعی می‌کنیم بیشتر از مبلغ تسهیلات گذشته به واحدی‌های تولیدی در استان وام پرداخت شود.
صباغی از برنامه ریزی و ارائه راهکار برای پرداخت تسهیلات در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد