Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@05:49:04 GMT

سرمربی کامبوج در مورد بازی با ایران چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۰۸۴

سرمربی کامبوج در مورد بازی با ایران چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کامبوج که یکی از حریفان در ایران در دور اول مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی است،روز گذشته در دومین بازی خود مقابل بحرین با یک گل شکست خورد تا در جدول گروه یک امتیازی باقی بماند.

کامبوجی ها که شانس زیادی برای صعود از این گروه ندارند،یک ماه دیگر باید در سومین دیدار خود در این رقابت ها در استادیوم آزادی به مصاف تیم ملی ایران بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیکس دالماس سرمربی این تیم در خصوص تقابل با ایران گفت:  این یک بازی عالی است زیرا ما برابر بهترین‌ها بازی می‌کنیم. آنها تلاش می‌کنند فوتبال خوبی ارائه کنند و بازی را تحت کنترل خود داشته باشند. اگر بتوانیم خودمان را با شرایط هر بازی وفق دهیم شانس‌های بیشتری برای گلزنی همانند بازی نخست برابر هنگ‌کنگ خواهیم داشت.

254 41

کد خبر 1298415

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 عاشورا محرم تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا عزاداری امام حسین ع جان بولتون فدراسیون فوتبال دونالد ترامپ کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هفته سختی را پشت سر گذاشته، چون بعد از شکست مقابل رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها را از دست داده است.

سیتی فصل گذشته با قهرمانی در چمپیونزلیگ، سه‌گانه تاریخی را به دست آورد و دستاورد شاگردان پپ گواردیولا در تاریخ این باشگاه ماندگار شد.

مدعی قهرمانی در انگلیس شانس کسب سه گانه را از دست داده اما بازیکنانش اعتقاد دارند که برای قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین روز تلاش خواهند کرد.

خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، در گفتگو با اسکای اسپورت درمورد رقابت با آرسنال و لیورپول برای قهرمانی گفت: "فصل گذشته ما با آرسنال جنگیدیم، این فصل دوباره مقابل آرسنال و لیورپول هستیم. آن‌ها تیم‌های بزرگی هستند، تیم‌های قوی که بازیکنان بزرگی دارند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم، قهرمان لیگ برتر می‌شویم."

او در مورد هفته گذشته و حذف از چمپیونزلیگ گفت: "سخت است. این لیگ قهرمانان اروپاست، همیشه می‌خواهید برنده شوید. اما ما باید قوی باشیم. این شانس را داریم که دوباره قهرمان شویم و جام حذفی و لیگ برتر را ببریم. ما باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنیم و می‌توانیم دوباره قهرمان شویم."

دیگر خبرها

  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال