Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان برای آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارد اظهارداشت: سال گذشته بیش از ۵۹۳هزار دانش آموز در قریب به ۲۵هزار کلاس درس سال تحصیلی را طی کردند که پیش بینی می شود امسال این تعداد به ۶۰۰ هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه یک مهر هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نخواهد بود افزود:  کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان یکی از مشکلات پیش روی سیستم آموزشی است که امسال این کمبود از طریق ۱۳۰ هزار ساعت حق التدریس نیروهای رسمی شاغل و آزاد جبران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: ۱۷.۵ درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از طریق حق التدریس تأمین می شود که این امر ساماندهی نیروی انسانی را با مشکل مواجه می کند و منجر به محرومیت استان و عقب ماندگی از شاخص های توسعه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه بر اساس پیگیری های صورت گرفته امسال یک هزار و ۲۴۱ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان خواهد شد افزود: بیش از ۸۷درصد ابلاغ سیستمی همکاران صادر شده و مشکلی خاص از بابت ساماندهی و سازماندهی وجود ندارد.

وی گفت: پیش بینی می شود که تعدادی از نیروهای فعال در بخش سوادآموزی استان نیز به تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر که از قبل از سال ۹۱ در استان مشغول به فعالیت بودند به جمع فرهنگیان استان افزوده شوند و با این جذبها بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز ترمیم می‌شود.

محمدی حجم ابلاغی سواد آموزی در استان برای سالجاری را بیش از ۳۵ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۳ نفر در دوره سواد آموزی، هشت هزار و ۸۷۵ نفر دوره تحکیم و هشت هزار و ۷۱۵ نفر در دوره انتقال هستند.

وی با بیان اینکه امسال آذربایجان‌غربی مهر ماه امسال را با شعار آموزش و پرورش منسجم و برنامه محور در ۲۴ منطقه آموزشی آغاز می‌کند و اقدامات آموزشی و پرورشی براساس آن طرح ریزی و اجرا می‌شود افزود: آموزش و پرورش باید از قالب برنامه ریزی های سنتی گذر کند و شکل نوین و بروزتری به برنامه ها و فعالیت های خود بدهد.

کد خبر 4715644

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم محمدی وزارت آموزش و پرورش کلاس درس ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند