Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد تفرش با اشاره به طرح جهاد همبستگی گفت: این طرح از سوی ناحیه مقاومت بسیج تفرش به منظور کمک به سیل‌زدگان آغازشده تا با جمع‌آوری کمک‌های خیرین بتواند در جهت کاهش آلام سیل‌زدگان گام بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمنی رئیس کمیته امداد تفرش در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان این مطلب که ۷۷ نفر سیل‌زده تفرشی نیازمند چتر مهربانی خیرین هستند، گفت: ۳۱ مورد منزل سیل‌زده در شهرستان شناسایی‌شده که نیازمند تخریب و احداث هستند که با همت خیرین و نوعدوستان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمنی اظهار کرد: بخشی از هزینه های بازسازی به صورت تسهیلات به خانواده های سیل‌زده اعطا می شود که این مبالغ با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نیازمندی شهرستان، راههای صعب العبور روستایی و بالا بودن هزینه های حمل و نقل، کم است و نیازمند همت خیرین دارد.

وی با اشاره به طرح جهاد همبستگی افزود: این طرح از سوی ناحیه مقاومت بسیج تفرش به منظور کمک به سیل‌زدگان آغاز شده تا با جمع آوری کمکهای خیرین بتواند در جهت کاهش آلام سیل‌زدگان گام بردارد.

رئیس کمیته امداد تفرش در خصوص کمک‌های جمع آوری شده در این طرح بیان کرد: تاکنون خیرین ۱۰۶۵ مترمربع کاشی و سرامیک به ارزش ریالی بیش از ۴۰ میلیون تومان کمکهای خود را اهدا کرده اند و قول‌هایی در این خصوص داده شده است.

بهمنی با اشاره به کالاهای مورد نیاز جهت تکمیل واحدهای مسکونی برای سیل‌زدگان تفرش ادامه داد: کالاهای برقی شامل کلید، پریز، سیم برق، لامپ و سایر کالاها نظیر کابینت، شیرآلات، ظرفشویی و... جهت تکمیل این واحدهای مسکونی مورد نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: خیرین و نوعدوستان می توانند کمکهای خود برای تکمیل این واحدهای مسکونی به کمیته امداد تفرش تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • اعلام همبستگی مردم بندرعباس با عملیات «وعده صادق»
  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر