Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:06:54 GMT

نازنین بیاتی اولین بازیگر «روزی دو میلیون» شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۴۶۳

نازنین بیاتی اولین بازیگر «روزی دو میلیون» شد

با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «روزی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی، نازنین بیاتی به عنوان اولین بازیگر این پروژه انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، نازنین بیاتی بازیگر جوان سینما که برای بازی در فیلم «دربند» برنده تندیس بهترین بازیگر زن از هفتمین جشن انجمن منتقدان سینما شد، قرار است در نقشی متفاوت جلوی دوربین «روزی دو میلیون» برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روزی دو میلیون» نام موقت دومین فیلم توکلی بعد از "متولد٦٥" است که حال و هوای سرخوش و جوانانه دارد و به قلم جمیله دارلشفایی نوشته شده که به زودی در تهران کلید می‌خورد.
همچنین علی اوجی مجری طرح  این فیلم سینمایی است و تا کنون حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم،تورج اصلانی(مدیر فیلمبرداری)،امیرحسین حداد(طراح صحنه)،پوپک مظفری(مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)،رعنا امینی(طراح لباس) در این پروژه قطعی شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نازنین بیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت

 کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

به نقل از ددلاین، در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آنها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس