Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تصمیم وزیر راه و شهرسازی برای متوقف کردن برخی از پروژه های مسکن مهر، عاقلانه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سیدکمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی برای توقف پیشرفت فیزیکی بخشی از پروژه های مسکن مهر، گفت: بر اساس دستور وزیر راه، پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد از دستور کار تکمیل خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکن مهر

بخشی از پروژه های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد شامل واحدهای فاقد متقاضی و واحدهای فاقد پیشرفت فیزیکی است که با دستور وزیر راه، ادامه فعالیت عمرانی در این پروژه ها عملا متوقف خواهد شد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از پروژه های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد شامل واحدهای فاقد متقاضی و واحدهای فاقد پیشرفت فیزیکی است که با دستور وزیر راه، ادامه فعالیت عمرانی در این پروژه ها عملا متوقف خواهد شد.

وی گفت: از زمانی که آقای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شدند، روز به روز نسبت به وضعیت پیچیده پروژه مسکن مهر شناخت بیشتری پیدا کرده اند، به خاطر دارم در اولین جلسات مشترک کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه، آقای اسلامی نسبت به نقد نمایندگان مجلس موضع گرفتند، اما حال وی با گذشت زمان با مشکلات مسکن مهر آشنا شده است.

پیشرفت فیزیکی برخی پروژه های مسکن مهر باید متوقف شود؛ هر جایی که جلوی ضرر گرفته شود، منفعت است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: درست است که برخی از پروژه های مسکن مهر 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، اما قطعا هر جایی که جلوی ضرر گرفته شود، منفعت است، زیرا وقتی مسکن مهر در منطقه ای کلنگ زنی شده که متقاضی ندارد، ادامه عملیات عمرانی این پروژه توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

تصمیم وزیر راه و شهرسازی برای متوقف کردن برخی از پروژه های مسکن مهر عاقلانه ای است

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: به نظر من تصمیم وزیر راه و شهرسازی برای متوقف کردن برخی از پروژه های مسکن مهر، تصمیم عاقلانه ای است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر عضو کمیسیون عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: دولت با مجاهدت شبانه روزی سعی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارد و در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم ماموریت یافتیم تا تقویت نظام تولید را به عنوان کانون اصلی تحول در این استان مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های استانی در بخش های مختلف بینظیر است و در هیچ برهه ای از زمان چنین همدلی را در بین بخش های اجرایی، قضایی و نمایندگان مجلس شاهد نبودیم.

استاندار اردبیل گفت: حضور اثربخش کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان وابسته به حل موانع و مشکلات زیرساختی در بخش تولید است و ما باید از ظرفیت ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضائی و شورای گفت و گو بهره بگیریم تا بهبود فضای کسب و کار رقم بخورد.

عاملی حذف قوانین مخل تولید و شناسایی ظرفیت های جدید مالی را در حمایت از کارآفرینان یادآور شد و بیان کرد: در چهار فصل توسعه استان باید دستگاه های اجرایی عناوین طرح های اولویت دار و اثربخش خود را که قابلیت اجرایی در سال جاری را دارند اعلام کنند تا ما بتوانیم اجرای آنها را رصد کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت جذب اعتبارات هزینه ای ما تا آخرین روز سال گذشته پیگیر جذب این اعتبارات بودیم تا معوقات کارکنان به شکل کامل پرداخت شود.

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی استان اردبیل نیز در حال جذب و تخصیص بیشتر است و در این چهار ماه ۶۰ درصد بودجه ملی و استانی تخصیص یافته است.

عاملی افزود: همچنان راه آهن، توسعه راه ها و حوزه بهداشت، درمان، آب و فاضلاب جزو اولویت های اصلی در تکمیل پروژه های نیمه تمام است و مدیران دستگاه های اجرایی باید به این حوزه توجهی جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: توزیع اعتبارات شهرستان ها باید براساس توسعه نیافتگی و پائین بودن شاخص های توسعه ای روستایی و مناطق محروم باشد تا به حاشیه نشینی دامن نزده و امکانات بیشتری را در روستاها فراهم کنیم.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست؛ تا سهم استان را از منابع ملی و ردیف اعتبارات وزارتخانه ای پیگیر بوده و نسبت به جذب آن اهتمام داشته باشند.

عاملی ضرورت تکمیل و بهره برداری ۹۱ پروژه استانی را یادآور شد و بیان کرد: ظرفیت های قانونی جوانی جمعیت، تکمیل پروژه های نیمه تمام و مباحث فرهنگی و ورزشی جوانان در بودجه سال جاری جزو برنامه ریزی ها و هدفگذاری های اصلی خواهد بود.

کد خبر 6082095

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان