Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شرقی با دو گل مغلوب تیم ملی کشورمان شد.

طرفداری- تیم های فوتبال ایران و هنگ کنگ در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان شاگردان ویلموتس توانستند با نتیجه 2 بر 0 از سد حریف خود بگذرند.

به نقل از فارس، یه  هانگ هیو، دروازه بان تیم ملی هنگ کنگ در خصوص این مسابقه گفت:

جو ورزشگاه در بازی با ایران عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت حضور همیشگی هواداران در ورزشگاه می توانیم بازی های بهتری انجام دهیم. امیدوارم بازیکنان جوان ما بیشتر در تیم ملی حضور پیدا کنند و توانایی های خودشان را نشان دهند. عملکرد فردی اهمیتی ندارد و مهمترین چیز عملکرد تیم است. از بازی اولم برای تیم ملی تا الان همیشه برای هنگ کنگ قلبم می تپید و برای تیم ملی با جان و دلم بازی کردم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • گلزن آلومینیوم تا ابد حسرت یک صحنه را می‌خورد!
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!