Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@14:16:05 GMT

واکنش رونالدو به نزدیک شدن به رکورد دایی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۷۸۷

واکنش رونالدو به نزدیک شدن به رکورد دایی

فوق ستاره پرتغالی بعد از رسیدن به رکورد ۹۳ گل در سطح ملی مدعی شد که فکر نمی کند کسی بیشتر از او گل زده باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل لیتوانی بازی داشت و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید.

مهمترین نکته در این بازی گلزنی رونالدو بود که ۴ گل از ۵ گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار رونالدو در گل های ملی به عدد ۹۳ رسید و این باعث شد تا تمام رسانه ها و حتی فیفا به این موضوع بپردازد که کریس به رکورد علی دایی، آقای گل فوتبال جهان یک قدم دیگر نزدیک شد.

بیشتر بخوانید:
  خیز بلند رونالدو برای رسیدن به دایی

به نقل از سایت «گل»، کریس رونالدو بعد از این پیروزی و رسیدن رکورد ۹۳ گل گفت: زمان خوبی را پشت سر گذاشتم اما تیم بهتر از من عمل کرد. من از این لحظه خوشحالم و لذت می برم نه به خاطر اینکه ۴ گل زدم به خاطر عملکردی که در چند سال گذشته با تیم ملی پرتغال هستم خوشحالم.

او در این مصاحبه به رکورد گلزنی اش نیز پرداخت(اشاره واضح کرد به این که به رکورد علی دایی چشم دوخته است) و گفت:آیا بازیکن فوتبالی هست که بیشتر از من گل زده باشد؟به نظرم بازیکنی وجود ندارد که از من بیشتر گل زده باشد!

سایت گل در این مطلبی که منتشر کرده با این تیتر «علی دایی حرکت کن؛ رونالدو می خواهد خود را به آقای گل جهان تبدیل کند» اشاره به این داشته که ستاره پرتغالی قصد دارد تا این رکورد را بشکند.

به گزارش فارس، علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان با ۱۰۹ گل زده در سطح ملی سال ها است به عنوان آقای گل فوتبال جهان شناخته می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان کریستیانو رونالدو علی دایی آقای گل جهان تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی در نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه افزود: من تشدید شدید تنش ناشی از حمله گسترده عصر روز گذشته جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنم. من خواستار توقف فوری این خصومت‌ها هستم.

دبیرکل سازمان ملل گفت: من به همه کشور‌های عضو یادآوری می‌کنم که منشور سازمان ملل استفاده از زور را علیه تمامیت ارضی یا استقلال سیاسی هر کشوری یا به هر روش دیگری که با اهداف سازمان ملل متحد مغایرت داشته باشد، ممنوع می‌کند.

گوترش تصریح کرد: علاوه بر این، همانگونه که در محکومیت حمله اول آوریل به کنسولگری ایران در دمشق بیان کردم، اصل مصونیت اماکن و پرسنل دیپلماتیک و کنسولی باید در همه موارد مطابق با قوانین بین المللی رعایت شود.

ارشد‌ترین مقام سازمان ملل تاکید کرد: وقت آن است که از لبه پرتگاه عقب برویم. اجتناب از هرگونه اقدامی که می‌تواند منجر به درگیری‌های نظامی بزرگ شود، حیاتی است. غیرنظامیان در حال حاضر بیشترین سختی را متحمل می‌شوند و بالاترین هزینه را می‌پردازند.

دبیرکل سازمان ملل گفت: ما مسئولیت مشترک داریم تا فعالانه با همه طرف‌ها برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ارتباط بگیریم. ما مسئولیت مشترک داریم تا آتش بس فوری بشردوستانه در غزه، آزادی بی قید و شرط همه گروگان‌ها و ارسال بدون مانع کمک‌های بشردوستانه را تضمین کنیم.

گوترش ادامه داد: ما مسئولیت مشترکی برای توقف خشونت در کرانه باختری اشغالی، کاهش تنش در امتداد خط آبی و برقراری مجدد کشتیرانی ایمن در دریای سرخ داریم.

او د رپایان گفت: صلح و امنیت منطقه‌ای و در واقع جهانی، ساعت به ساعت تضعیف می‌شود. منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد؛ پسر در راه پدر!
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس
  • برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد
  • منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • فیلم| درآمد ایلان ماسک: ۶۵۶ دلار در ثانیه