Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پدر سحر خدایاری گفت: سحر یک مشکل عصبی داشت تحت تاثیر برخی دوستانش اقدام به خودسوزی کرد و ما افرادی که دارند از این ماجرا سوء استفاده می‌کنند و آرامش جامعه را به هم می‌ریزند را حلال نمی‌کنیم.

حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفتگو با مهر در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدایاری تصریح کرد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

وی ادامه داد: هرکسی که می‌گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می‌زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می‌رود باز هم اعصابش به هم می‌ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می‌کند.

خدایاری خاطرنشان کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می‌کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

وی افزود: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی نکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مشکلی داشتم الان اعلام می‌کردم، ولی می‌گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام مشکلی نه داشته ایم و نه داریم.

خدایاری گفت: پیکر دختر من را بعد از فوت تحویل دادند و مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می‌خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

وی در پایان گفت: از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی‌کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می‌کنند. منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، دختر آبی ، سحر خدایاری ، خودسوزی ، خودسوزی دختر آبی ، خودسوزی سحر خدایاری ، خودسوزی مقابل دادگاه ، خودسوزی مقابل دادگاه ، سحر دختر آبی ، سحر خدایاری دختر آبی ، مرگ دختر آبی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دختر آبی سحر خدایاری خودسوزی خودسوزی دختر آبی خودسوزی مقابل دادگاه خودسوزی مقابل دادگاه سحر دختر آبی سحر خدایاری دختر آبی مرگ دختر آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ که توسط نیروهای حلال‌احمر نجات یافت (فیلم)

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهرنگ از عملیات نجات امدادگران پایگاه امداد و نجات کوهستان و کشیک شعبه شهرستان جهت نجات مصدوم ترومایی سقوط کرده از ارتفاع خبر داد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گزارش داد: سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰ بنا به گزارش مردمی مبنی بر سقوط مرد ۵۵ ساله از ارتفاعات تونل آبشار کوهرنگ به مرکز کنترل و هماهنگی، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان و کشیک شعبه شهرستان به محل حادثه، اعزام شد.

محمدی اظهار کرد:پس از انجام اقدامات اولیه ضروری و تثبیت مصدوم که دچار شکستگی در سر و خونریزی شده بود، او را به نقطه امن انتقال داده و تحویل اورژانس داده شد.

 

 

منبع:کانال خبرخوب

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط دلخراش یک کارگر در چاهک آسانسور (فیلم) سقوط مرگبار اتوبوس از روی پلی به ارتفاع 50 متر (فیلم) سقوط یک موتورسوار به داخل گودال (فیلم)

دیگر خبرها

  • حضور مردم، حلال بسیاری از مشکلات کشور
  • مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ که توسط نیروهای حلال‌احمر نجات یافت (فیلم)
  • حلال و و حرام غذا‌های دریایی را چگونه تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • مدل‌های هوش‌ مصنوعی با هم ارتباط برقرار می‌کنند و به یکدیگر آموزش می‌دهند
  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!
  • استفاده مکرر از روغن سرخ کردنی روند آسیب مغزی را تسریع می کند
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن