Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@13:52:42 GMT

آرنولد از ریشه دشمنی ترامپ با خودش پرده برداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۸۲۷

آرنولد از ریشه دشمنی ترامپ با خودش پرده برداشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرنولد شوارتزنگر می‌گوید «ترامپ عاشق من است» و همین موضوع را ریشه حملات تند ترامپ به خودش می‌داند. 

بازیگر «نابودگر» و فرماندار پیشین کالیفرنیا باور دارد که دلیلی ساده پشت حملات ترامپ به او وجود دارد. او در گفتگویی تازه در این باره گفت: «به نظرم ترامپ عاشق من است. حقیقت ماجرا این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ آرزو می‌کند که مثل من باشد.»

شوارتزنگر علاوه بر این از رابطه قدیمی خود با ترامپ هم صحبت و تاکید کرد که ترامپ همیشه طرافدار او بود. او ادامه داد: «ترامپ همیشه از من می‌پرسید که چطور این‌قدر خوب و باورپذیر در فیلم‌ها ظاهر می‌شوم و دنبال یافتن پاسخ آن بود.»

زمانی که ترامپ به کاخ سفید راه پیدا کرد دیگر نتوانست اجرای برنامه «کارآموز ستاره‌ها» را ادامه دهد و جای خود را در این برنامه به آرنولد شوارتزنگر داد. البته حضور آرنولد در این برنامه موفق نبود و با افت شدید بینندگان سرانجام برنامه تعطیل شد. نخستین دعوای آشکار ترامپ و آرنولد هم پس از این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی رخ داد و ادامه یافت. 

در آخرین نمونه از این دعواها آرنولد به تندی از ترامپ به دلیل نادیده گرفتن تغییرات اقیلمی و خطرات آن برای زمین انتقاد کرده است. 

باید منتظر ماند و دید ترامپ چه پاسخی برای ادعای تازه آرنولد شوارتزنگر دارد.

منبع:‌ ددلاین / ۱۰ سپتامبر

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1298462

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ بازیگران سینمای جهان سینمای جهان محرم عاشورا تیم ملی فوتبال ایران عزاداری ایالات متحده آمریکا امام حسین ع جان بولتون دونالد ترامپ کربلا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان

جلیل محبی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش‌ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران از کمباین‌های دارای معاینه فنی استفاده کنند
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت